اخبار روز سینما

کف گیر صدا و سیما به ته دیگ رسید! / پخش فیلم‌های تکراری صدای مردم را در آورد!

در چند وقت اخیر تلویزیون ایران هیچ سربال جدیدی را راهی آنتن نکرده و با وجود پایان ایام محرم و انتظار تغییر برنامه های تلویزیون همچنان سریال‌های تکراری پخش می‌شود.

کفگیر تلویزیون به ته دیگ خورده است و در حال حاضر به غیر از شبکه های آی فیلم و تماشا، شبکه های 1، 2 نیز شروع به تکرار سریال های آخر شب خود در باکس اصلی کرده اند.

به گزارش پی ام آپ، با پایان یافتن ماه محرم و صفر انتظار می رفت فضای تلویزیون تغییر کند و شبکه های مختلف مجریان خود را با سریال های جدید به روز کنند اما فعلا چیزی در چنته ندارند.

شبکه یک هر شب ساعت 22 بازپخش سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی را پخش می کند. سریالی محصول سال 1396 که بارها در اعیاد مختلف پخش شده است.

شبکه دو بعد از پایان ماه صفر سریال «بهترین تابستان من» را در باکس اصلی پخش می کند. سریالی به کارگردانی علی بهادر که در سال ۱۳۷۵ ساخته شده و تابستان حداقل یک بار از یکی از شبکه ها پخش شده است.

کف گیر صدا و سیما به ته دیگ رسید! / پخش فیلم‌های تکراری صدای مردم را در آورد!

نمایی از سریال مرگ تدریجی یک رویا که از شبکه پنج پخش می شود.

شبکه سه که قرار بود سریال جدید «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی را پخش کند تا هفتم مهر به تعویق افتاد و همان یک سریال آماده را هم راهی آنتن نکرد.

شبکه پنج که مدت هاست سریال جدیدی را روی آنتن نمی برد، به تازگی سریال «مرگ تدریجی یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی را روی آنتن برد. این سریال اولین بار در بهار 1387 از شبکه دو پخش شد و در طول سالیان متمادی بارها آن را تماشا کرده اند.

معلوم نیست وضعیت تلویزیون کی حل می شود و سریال جدید به زودی پخش می شود یا خیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا