سبک زندگیعمومی

اگر این ترفندهای کاربردی را یاد بگیرید دیگر لازم نیست به آرایشگاه بروید!

اگر آنقدر سرتان شلوغ است که وقت ندارید برای رنگ کردن مو یا روتین پوست به سالن زیبایی بروید، نگران نباشید، ما چند ترفند جادویی داریم که باعث می شود نیازی به مراجعه به هیچ آرایشگاهی نداشته باشید.

رنگ مو بدون آرایشگاه

بسیاری از خانم ها موهای خود را برای رنگ موی سفید خود یا ایجاد تنوع برای زیباتر شدن رنگ می کنند. حال اگر مدتی نتوانند این رنگ مو را تکرار کنند، موهایشان نامناسب به نظر می رسد. در این موارد، آنها می توانند به تنهایی کار کنند و تا حد زیادی به اصلاح موهای شما کمک کنند. اگر شما هم موهای رنگ شده متوسط ​​و متوسط ​​روی سر خود دارید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

اگر موهایتان دکلره نشده است، به دنبال رنگی مشابه رنگ موهایتان بگردید یا از آرایشگرتان بخواهید نام و شماره دقیق رنگ قبلی را به شما بگوید. بسته به نوع و رنگ موی اصلی شما، به طور متوسط ​​نیم ساعت تا 45 دقیقه طول می کشد تا رنگ روی موهای شما بماند. قبل از شروع حتما پوست نزدیک ناحیه رویش مو را با مرطوب کننده یا وازلین چرب کنید تا رنگ پوستتان تغییر نکند.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

اگر ریشه موهایتان بیرون است و موهایتان سفید شده، سعی کنید با آن مقابله کنید! دکلره در خانه واقعا خطرناک است. شما می توانید موهای خود را تیره رنگ کنید، اما پس از چند بار شستشو، هنوز تفاوت زیادی بین رنگ موهای خود و قسمت دکلره شده وجود خواهد داشت.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

کوتاه کردن مو بدون آرایشگر

یکی دیگر از خدماتی که در آرایشگاه ها دریافت می کنیم، اصلاح مو است. پیشنهاد ما به شما این است که کارهای عجیب و غریب انجام ندهید و قبل از هر کاری یک فیلم آموزشی در یوتیوب ببینید. چتری های کوتاه اغلب تنوع زیادی ایجاد می کند. برای این کار ابتدا به بلندترین طول ممکن آن را کوتاه کنید زیرا چتری باید انحنای بزرگی داشته باشد و این انحنا باعث می شود کوتاهتر از حالت عادی به نظر برسد. پس از برش اولیه سعی کنید کم کم آن را به اندازه دلخواه برسانید. می‌توانید چتری‌هایی داشته باشید که لبه‌های کاملاً صاف دارند یا چتری‌هایی که از هر دو طرف بلندتر هستند.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

یک نوع مدل مو مناسب موهای بلند شماست و می توانید خودتان آن را انجام دهید. وقتی از حمام خارج شدید، موهای خود را با آب فراوان بشویید. اگر قیچی کوتاه کننده مو ندارید، حتما قبل از استفاده آن را ضدعفونی کرده و بشویید.

موهایت را بیرون بکش. یک یا دو اینچ از انتهای موهای خود را کوتاه کنید. این کار موهای شما را از بین می برد و به آن زندگی تازه ای می بخشد. حتما به یاد داشته باشید که موهایتان را با روغن زیتون و محصولات مشابه چرب کنید که تا دو هفته بعد از این کار از خشکی آن جلوگیری می کند تا بعدا وز نشود.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

ماسک مو بدون آرایشگر

می توان از انواع ماسک های طبیعی و شیمیایی مو استفاده کرد. ماسک های آماده با یا بدون آبکشی وجود دارد. ما فرض می کنیم که شما به ماسک های آماده دسترسی ندارید. ماسک های طبیعی انواع مختلفی دارند. مواد تشکیل دهنده آن معمولا در خانه یافت می شود. در ادامه چند ماسک خانگی را با هم یاد خواهیم گرفت.

اگر می خواهید موهای خود را مرطوب کنید، یک قاشق چای خوری روغن نارگیل و یک قاشق چای خوری عسل را در یک کاسه ترکیب کنید و آن را در تابه گرم کنید. سپس آن را روی موهایتان بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند تا موهایتان آبرسانی و تقویت شود.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

یک قاشق چایخوری روغن نارگیل، یک قاشق چایخوری دارچین و چند قطره روغن نعناع را با هم مخلوط کنید. به خاطر داشته باشید که روغن نارگیل باید در دمای اتاق باشد. موهای خود را جدا کرده و از پوست سر شروع کنید. اگر موهایتان چرب است، فقط محلول را به پوست سرتان بمالید و اگر موهایتان خشک است، می توانید آن را به ساقه مو نیز بمالید. این محلول را برای چند ساعت روی سر خود نگه دارید. می توانید سر خود را در پلاستیک بپیچید و سپس با شامپو بشویید، این ماسک به رشد بیشتر موها و آبرسانی زیادی به آن کمک می کند.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

موهای شیک در خانه

یکی از ترندهای اصلی بهار و تابستان امسال پاپیون های بزرگ و استفاده از روسری به عنوان اکسسوری مو است. موهای خود را در یک دم اسبی ساده بالا بیاورید، یک روسری یا باندان کوچک دور آن ببندید و بدانید که از هر مدل موی دیگری جذاب تر و شیک تر خواهید بود.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

اصلاح صورت بدون آرایشگاه

یکی از ساده ترین راه ها برای اصلاح صورت استفاده از تیغ برای از بین بردن موهای زائد صورت است. این کار صورت شما را تمیز می کند و اصلاح می کند. این کار همچنین لایه ای از پوست مرده را از صورت پاک می کند. فقط قبل از انجام این کار پوست خود را به دقت بررسی کنید تا جوش نداشته باشید یا جوش هایتان مشکلی نداشته باشد. برای این کار باید یک نیم تیغه را روی دسته مخصوص قرار دهید.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

ماسک بدون آرایشگر

اگر وقت رفتن به آرایشگاه را ندارید، قطعا رفتن به خرید ماسک های آماده بسیار سخت است، پس بهتر است از موادی که در خانه دارید، ماسک های طبیعی درست کنید. در ادامه چند پوسته مختلف برای شما می نویسیم.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

ماسک هلو و خیار یک پیشنهاد عالی برای آبرسانی در فصل تابستان است. هلو و خیار را رنده کنید و مخلوط کنید. حتما قبل از آن مقداری هلو روی پوست خود قرار دهید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

اگر پوست چرب دارید و از جوش رنج می برید، ماسک سفیده تخم مرغ بهترین گزینه برای شماست. سفیده تخم مرغ را با زردچوبه مخلوط کنید و روی پوست خود بمالید. یک دستمال کاغذی روی آن بگذارید و دوباره ماسک را بزنید و بگذارید خشک شود. بعد از خشک شدن تمام لایه ها، آنها را از روی صورت خود بردارید. تمام جوش ها و جوش های سرسیاه شما با این ماسک از بین می رود.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

آرایشگاه در منزل

آرایش بدون آرایشگاه

اگر دوست دارید آرایش خوبی انجام دهید و وقت آرایشگری ندارید، باید به شما بگویم که کار شما آنقدرها هم سخت نیست. وقت آن است که چند تکنیک آرایش را یاد بگیرید. سعی کنید در میان لوازم آرایش جستجو کنید و بهترین را انتخاب کنید. این انتخاب صحیح مستلزم رعایت چند نکته مهم، شناخت فرم صورت و تحقیق در مورد چه نوع آرایشی برای صورت شماست. درست مانند مکان‌های مختلف که درس‌های کد مخصوص به خود را دارند، طرح‌بندی هر مکان با مکان دیگری متفاوت است. اگر به خرید می روید، نیازی به آرایش زیاد ندارید، این نه تنها زیبا نیست، بلکه به پوست شما نیز آسیب می رساند.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

ترندهای آرایش در خانه

یکی از ترندهای آرایشی که کار شما را آسان می کند ترند پوست طبیعی است. امسال، اگر می خواهید در ترند باشید، پوست را از کرم پودرهای سنگین دور نگه دارید. کشیدن خط چشم رنگی نیز به شما کمک می کند شیک تر به نظر برسید. برندهایی مانند فنتی بیوتی انواع مختلفی از این خط چشم ها را در مجموعه خود دارند.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

سالن ناخن در منزل

برداشتن و کاشت ژلیش بدون آرایش مو.

اگر مجبورید برای ترمیم ناخن ها به آرایشگاه بروید و نمی توانید، پاک کردن مواد یا ژلی روی ناخن بهترین کار است. ناخن های نامرتب اصلا زیبا به نظر نمی رسند. بنابراین سوهان ناخن، بافر، استون، فویل آلومینیومی و پنبه را برای ناخن های مرتب آماده کنید.

برای شروع، ناخن را صاف کنید تا لایه بالایی و بی رنگ ژل لاک پاک شود. مراقب باشید به پوست اطراف ناخن آسیب نرسانید. پنبه را به استون 100% آغشته کنید و روی ناخن بمالید. روی این پنبه را با یک تکه فویل آلومینیومی بپوشانید تا استون روی پنبه نپرد. 20 دقیقه به آن فرصت دهید. سپس پنبه را بردارید و با سر سوهان روی ناخن بمالید، مواد ناخن باید صاف باشد و به راحتی جدا شود. ممکن است لازم باشد این کار را دو بار انجام دهید.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

ناخن های مانیکور شده بدون آرایشگر

حالا که ژل را از روی ناخن هایتان پاک کردید، وقت آن است که آنها را اصلاح کنید. هنگامی که ناخن هایتان لاک ندارند، تمیز نگه داشتن ناخن ها بسیار مهم است. آنها را به اندازه دلخواه برش دهید. سوهان بزنید و سعی کنید بسته به شکلی که برای ناخن هایتان انتخاب کرده اید، آن را به خوبی انجام دهید. شکستن ناخن ها یا شکل های عجیب و غریب می تواند به دلیل کمبود آهن یا ویتامین باشد. اگر این مشکلات شما را آزار می دهد حتما به پزشک مراجعه کنید.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

ترند ناخن بدون آرایشگاه

حالا که ناخن های مرتب و مرتبی دارید، باید به شما بگویم که می توانید بدون مراجعه به سالن، ناخن های جذاب و شیک در خانه داشته باشید. بعد از مانیکور، لاک مورد علاقه خود را انتخاب کنید. ناخن های فرانسوی با لاک های رنگی در تابستان امسال بسیار مد هستند. از یک لاک برهنه برای پایه استفاده کنید و اجازه دهید کاملا خشک شود، سپس به آرامی ناخن های خود را با سر برس لاک های رنگی خود تمیز کنید.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

ابرو و مژه در آرایشگاه خانگی

اپیلاسیون ابرو بدون آرایشگاه

ابروها شاید یکی از ستون های اصلی صورت شما باشند. اگر می دانید برای مدتی نمی توانید به سالن بروید، سعی کنید در اسرع وقت ابروهای خود را بردارید. زیرا می توانید خطی که از آخرین بار در آرایشگاه باقی مانده است را راحتتر پیدا کنید. اما اگر ابروهایتان پر است نگران نباشید.

سعی نکنید مدل ابروهای خود را تغییر دهید زیرا ممکن است برای شما کارساز نباشد، پس یک مداد ابرو بردارید و مدل مورد نظر خود را طراحی کنید. یک مداد بلند را در دو طرف پهنای استخوان بینی به سمت پیشانی دراز کنید. نقطه ای که به دست می آید محل رویش تاج ابروی شماست. اگر ابروهای بسته یا پیوسته دارید، این روش به شما کمک می کند، اما اگر ابروهای باز شده دارید، از جایی شروع کنید که ابروهایتان رشد می کند.

همان مداد را از کناره بینی تا انتهای چشم دراز کنید، نوکی که به دست می آورید انتهای ابروی شماست. برای انتخاب محل انحنای ابرو سعی کنید از استخوان ابرو کمک بگیرید. تغییر این منحنی صحیح نیست. بقیه موهایی که در این ناحیه قرار نگرفته اند را با یک موچین بردارید.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

رنگ کردن ابرو بدون آرایشگر

لطفا از صحت شماره رنگ و مارک مطمئن شوید، بهتر است از آرایشگر خود بپرسید. ابرو را با وازلین چرب کنید و بسته به اینکه چقدر می خواهید باز شود و رنگ ابروهایتان تغییر کند، رنگ را روی آن نگه دارید. معمولا 5-15 دقیقه کافی است. قبل از شستشو حتما رنگ اضافی را با گوش پاک کن پاک کنید و سپس ابروهای خود را بشویید.

با این ترفندهای جادویی آرایشگر خود باشید!

لیفت ابرو بدون آرایشگر

اگر می خواهید ابروهای خود را سریع بالا بیاورید یا نمی خواهید به آرایشگاه بروید، از صابون گلیسیرین استفاده کنید. مقداری آب روی صابون گلیسیرین اسپری کنید، برس ابروی خود را روی صابون بکشید. حالا ابروهایتان را با برس آغشته به صابون فرم دهید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا