اخبار روز سینما

با این ترفندهای آرایش صورت های گرد صورت خود را زاویه دار کنید! عکس

صورت هر کسی شکل منحصر به فرد خود را دارد که زیباست. نمی توان گفت صورت های پر و گرد بهتر است یا صورت های لاغر و استخوانی. اما در سال های اخیر، دنیای مد همه را به سمت چهره های لاغر و زاویه دار سوق داده است. این تب به قدری بالاست که بسیاری از افراد برای لیفت صورت و عمل های مختلف زیبایی برای داشتن صورت استخوانی با آرواره های زاویه دار مانند افراد مشهور و مدل ها دلار بالایی می پردازند. به یاد داشته باشید که زیبایی درونی است و به هوش و درک ما باز می گردد. اما اگر صورت چاق و گردی دارید، می توانید با ترفندهای آرایشی صورت خود را زاویه دار و لاغر نشان دهید.

هر صورت فرم خاص خود را دارد و مدل آرایش صورت لاغر با مدل آرایش صورت گرد و مدل آرایش صورت کامل متفاوت است، پس بهتر است آرایش کنید. در بالا و آرایش مناسب با فرم صورت شما، به طوری که صورت شما پس از اتمام آرایش جذاب تر به نظر برسد.

چگونه با آرایش صورت چاق گرد را زیباتر کنیم؟

ویژگی های صورت گرد

فرم صورت انواع مختلفی دارد که صورت گرد یکی از آنهاست. صورت های گرد و مربعی متعلق به یک خانواده هستند و گاهی اوقات افراد در تشخیص آنها اشتباه می کنند. در صورت مربعی، فک فرد دارای زاویه فک است و گوشه های فک در دو طرف صورت متفاوت است. اما در فرم صورت گرد، شما هیچ زاویه ای روی صورت خود ندارید و صورت شما مانند یک دایره بدون گوشه است. اگر جلوی آینه بایستید و دور صورتتان جادو بکشید، می توانید شکل هندسی دقیق آن را به دست آورید.

چگونه با آرایش صورت چاق گرد را زیباتر کنیم؟

ترفندهای آرایش صورت گرد و چاق

1. کانتور صورت گرد

کانتورینگ صورت روشی است که می توان از آن برای کج کردن صورت و تغییر فرم صورت تا حدی استفاده کرد. در کانتور صورت از دو رنگ تیره و روشن استفاده شده است. برای کانتور کردن صورت گرد ابتدا خطوطی با رنگ تیره روی خط فک، زیر استخوان گونه، روی پیشانی، چانه و روی بینی بکشید. سپس با استفاده از رنگ های روشن، نیمی از پیشانی، نیمی از پل بینی، نیمی از چانه و سیب های گونه را هایلایت کرد. در نهایت با قلم مو یا اسفنج تمیز همه رنگ ها را در جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ های تیره و روشن را از بین می بریم. کانتورینگ در آرایش صورت گرد و چاق نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین مرحله به حساب می آید.

با این ترفندهای آرایش / آرایش صورت های گرد صورت خود را زاویه دار کنید

در کانتور صورت گرد باید به نکاتی توجه کنید تا صورت شما زاویه دارتر شود. یکی از این نکات نحوه استفاده از کانتور زیر استخوان گونه است. باید خط کانتور زیر استخوان گونه را طوری بکشید که به سمت بالا و به سمت چشم ها شیب داشته باشد. به این ترتیب می توانید صورت خود را بلندتر نشان دهید.

دومین نکته آرایشی برای صورت چاق، محو کردن پف است. وقتی طرح کلی را روی خط فک و چانه می کشید، باید آن را به سمت بیرون صورت و به سمت گردن ترکیب کنید. با این کار می توانید باسن خود را بپوشانید.

چگونه با آرایش صورت چاق گرد را زیباتر کنیم؟
نکته مهم دیگر استفاده از کانتور روی پیشانی است. کانتور پیشانی در آرایش صورت گرد و چاق کاملاً مشخص نیست. بلکه رنگ تیره را فقط در دو طرف پیشانی در شقیقه ها می کشیم تا پیشانی باریکتر و صورت کشیده تر شود.

با این ترفندهای آرایش / آرایش صورت های گرد صورت خود را زاویه دار کنید

برای طرح کلی بینی اگر بینی کوتاه و پهنی دارید توصیه می کنیم خطوط تیره روی دو سپتوم بینی بکشید و تا نوک ابرو ادامه دهید. با اتصال خطوط کانتور به نوک ابرو می توانید بینی را بلندتر نشان دهید که از گردی صورت شما می کاهد. کانتورینگ صورت روشی است که می توان از آن برای کج کردن صورت و تغییر فرم صورت تا حدی استفاده کرد. در کانتور صورت از دو رنگ تیره و روشن استفاده شده است.

برای کانتور کردن صورت گرد ابتدا خطوطی با رنگ تیره روی خط فک، زیر استخوان گونه، روی پیشانی، چانه و روی بینی بکشید. سپس با استفاده از رنگ های روشن، نیمی از پیشانی، نیمی از پل بینی، نیمی از چانه و سیب های گونه را هایلایت کرد. در نهایت با قلم مو یا اسفنج تمیز همه رنگ ها را در جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ های تیره و روشن را از بین می بریم. کانتورینگ در آرایش صورت گرد و چاق نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین مرحله به حساب می آید.

چگونه با آرایش صورت چاق گرد را زیباتر کنیم؟

2. آرایش چشم برای صورت های گرد و چاق

مهم ترین نکته در مورد آرایش صورت گرد و چاق، نحوه آرایش چشم است. البته آرایش چشم در هر نوع آرایشی بسیار مهم است، اما نکاتی برای آرایش صورت گرد وجود دارد. یکی از این نکات استفاده از رنگ های تیره مانند دودی است. اگر از آرایش چشم دودی و رنگ های تیره استفاده می کنید، می توانید توجه را از گردی صورت کم کنید و به چشم بیاورید.

اما اگر از رنگ‌های ملایم و بی‌روح استفاده کنید، چشم‌های شما دیگر در مرکز توجه قرار نمی‌گیرند. بعد از سایه‌های تیره و دودی، ریمل‌های زیادی بپوشید و مدل‌های خط چشم رو به بالا بپوشید.

چگونه با آرایش صورت چاق گرد را زیباتر کنیم؟

3. آرایش لب برای صورت های گرد و چاق

رنگ رژ لبی که باید استفاده کنید به رنگ پوست شما بستگی دارد. اما اگر از سایه چشم تیره غلیظ استفاده می کنید، بهتر است از رژ لب مات روشن استفاده کنید. اگر سایه چشم شما تیره است، از یک رژ لب قوی و غلیظ استفاده کنید تا توجه را به لب های خود جلب کنید. بهتر است لب ها را خیلی بلند نشان ندهید و سعی کنید از بالا و پایین حجم دهید تا پرتر شوند.

با این ترفندهای آرایش / آرایش صورت های گرد صورت خود را زاویه دار کنید

4. مدل مو برای صورت های گرد و چاق

اگر می خواهید آرایش صورت چاق کاملا بی نقص باشد، باید علاوه بر سبک آرایش، به مدل موی خود نیز توجه کنید. بهترین مدل مو برای این فرم صورت، مدل موی کوتاه است. این مدل مو باعث می شود گردن شما بلندتر و صورت شما بلندتر به نظر برسد. همچنین می توانید انواع مدل مو را با هم بپوشید و به زیبایی چهره خود بیافزایید.

چگونه با آرایش صورت چاق گرد را زیباتر کنیم؟

5. آرایش ابرو برای صورت گرد.

مدل ابرو در آرایش صورت های گرد باید صورت شما را باریکتر و بلندتر نشان دهد. برای این کار بهتر است از مدلی با ابروهای پهن استفاده کنید. زیرا ابروهای نازک صورت شما را پهن تر و پرتر نشان می دهد. ابروهای صاف و کشیده یا ابروهای کمانی برای این فرم صورت مناسب ترند. به طور کلی، اگر ابروی شما دارای قوس و زاویه باشد، صورت شما باریک تر به نظر می رسد.

با این ترفندهای آرایش / آرایش صورت های گرد صورت خود را زاویه دار کنید

6. آرایش گونه برای صورت های گرد و چاق

اگر می خواهید بهترین و عالی ترین مدل آرایش صورت گرد را داشته باشید، بهتر است رژگونه را بیشتر به صورت خطی پهن کنید و به سمت گوش ها بکشید. در واقع سعی نکنید رژگونه را به صورت گرد فقط روی سیب های گونه پخش کنید و در وسط صورت بگذارید. بلکه بهتر است رژگونه را تا خط مو ادامه دهید و کمی آن را به سمت بالا متمایل کنید.

با این ترفندهای آرایش / آرایش صورت های گرد صورت خود را زاویه دار کنید

7. لوازم جانبی مناسب را انتخاب کنید

در انتخاب گردنبند بهتر است از گردنبندهای بلند و کشیده استفاده کنید تا گردنبندهای کوتاه و گرد. همچنین به جای گوشواره و حلقه ای از گوشواره های قطره ای با اشکال هندسی استفاده کنید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا