اخبار ورزشی

استقلال و جنجال جدیدش!

استقلال بابت دربی و فینال جام حذفی از تیم داوری شکایت کرد. استقلال شکایت خود را از تیم داوری دیدار نهایی مقدماتی به فدراسیون فوتبال ارائه کرد. استقلال پیش از این از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل صدور مجوز حرفه ای شکایت کرده بود. سالن ورزش استقلال همچنین محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم را ببخشید استقلال او شکایت خود را به کمیته استیناف ارائه کرد.

به گزارشپی ام آپ و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، این باشگاه اعلام کرد:

در خصوص تصمیمات داوری مسابقه مذکور، اخراج بدون دلیل ساپینتو، مصاحبه رسمی کمک داور مبنی بر اینکه اعتراض نیمکت تیم حریف باعث اخراج آبی پوشان مربی و همچنین عدم حضور حرفه ای شده است. رفتار و حضور یکی از اعضای تیم داوری در جشن قهرمانی رقیب که مصداق بارز جانبداری است، باشگاه استقلال شکایت خود را از تیم داوری به فدراسیون ارسال کرد.

امروز و پیش از این باشگاه استقلال برای صدور مجوز حرفه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده بود. این باشگاه همچنین برای عفو محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به کمیته استیناف شکایت کرد.

لایحه دفاعی استقلال برای ریکاردو ساپینتو

باشگاه استقلال اعتراض رسمی خود به محرومیت ریکاردو ساپینتو را به کمیته استیناف ارسال کرد.

باشگاه استقلال اعتراض رسمی خود به محرومیت ریکاردو ساپینتو را به کمیته استیناف ارسال کرد.

در گزارش خبری باشگاه استقلال آمده است: باشگاه استقلال به شدت با محرومیت ساپینتو و این حکم با نادرست و ناعادلانه دانستن آن مخالفت کرده و خواستار بررسی مجدد اسناد، مدارک و شواهد است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات ساپینتو در دیدار فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس تصمیم گرفت ساپینتو را به مدت چهار ماه از شروع لیگ برتر محروم و 10 درصد از قراردادش را جریمه کند.

استقلال به AFC شکایت کرد

باشگاه استقلال از شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا و ارائه مدارک به AFC برای صدور مجوز حرفه ای خبر داد.

در پی انتشار خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم کسب مجوز حرفه ای، این باشگاه اعلام کرد که مدارکی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است.

در خبر باشگاه استقلال آمده است: باشگاه استقلال اعتراض و شکایت رسمی خود را به همراه مدارک و مستندات به AFC ارسال کرد تا مجوز حرفه ای این باشگاه را صادر کند.

انتشار این خبر از سوی باشگاه استقلال نشان می دهد که احتمالا ادعای “آبی ها” برای دریافت مجوز حرفه ای از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران رد شده است.

البته استقلالی ها به این موضوع اشاره ای نکردند و تنها به خبر ارسال مدارک به کنفدراسیون آسیا پرداختند.

این باشگاه ایرانی که به نظر می رسد شانس چندانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد، احتمالا به دادگاه CAS شکایت خواهد کرد.

در ادامه خبر این باشگاه آمده است: در صورت نیاز استقلال این موضوع را به دادگاه عالی ورزش خواهد برد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا