سبک زندگی

10 نشانه وفاداری شریک عاطفی! / چگونه به پارتنر عاطفیمان اعتماد کنیم؟

یکی از دغدغه‌های افراد همیشه در روابط و زندگی مشترک اطمنیان پیدا کردن از وفاداری شریک عاطفیشان است. در ادامه به بیان نشانه‌هایی می پردازیم که نشان از وفاداری شریک شما دارد.

1. او همیشه با شما صادق است

در یک رابطه بالغ، شرکای عاطفی باید بتوانند همه چیز را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، نه فقط چیزهای خوب را. اگر متوجه شده اید که شریک عاطفیتان از گفتن حتی دروغ مصلحتی به شما امتناع می کند، ممکن است نشانه آن باشد که به شما وفادار هستند و شما را فردی می بینند که می توانند کاملاً به شما اعتماد کنند.

این می تواند راهی برای نشان دادن احترام و اعتمادش به شما باشد زیرا می داند که شما او را قضاوت نخواهید کرد. او می بیند که رابطه شما آنقدر قوی است که می توانید راهی برای عبور از هر موقعیتی با هم پیدا کنید.

2. پایبندی خود به رابطه تان را نشان می دهد

هر رابطه ای فراز و نشیب های خود را دارد، اما شریک زندگی شما نباید در اولین نشانه مشکل تسلیم شود. اگر شریک عاشقانه شما همیشه آماده است تا با صبر و حوصله در مورد هر چیزی با یکدیگر صحبت کند و در مواقع سخت شما را نادیده نگیرد، نشانه آن است که او به رابطه شما متعهد است و به شما اهمیت می دهد. اطمینان حاصل کنید که رابطه شما تمام تلاش خود را برای موفقیت آن انجام می دهد.

3. احساساتش پایدار و باثبات است

اگر چیزی درست باشد، احتمالاً غریزه شما فوراً به شما خواهد گفت. اگر احساسات شریک عاشقانه شما دائماً تغییر نمی کند و نوسانات خلقی را تجربه نمی کند، او قطعاً فرد مناسبی برای شماست. او می داند که برای آینده اش چه می خواهد و شما برای او انتخاب آخر هستید، بنابراین جای هیچ شک و تردیدی نیست.

4. برای موفقیت آمیز بودن رابطه تان به اندازه ی کافی تلاش می کند

در ابتدای یک رابطه، شرکای عاشقانه معمولا بسیار مایلند که با یکدیگر صحبت کنند تا رابطه آنها به خوبی پیش برود. اما اگر مدتی از آغاز رابطه شما گذشته باشد اما این اشتیاق همچنان قوی است، نشانه آن است که شریک عاشقانه شما شما را فردی می بیند که می تواند آینده خود را با او تصور کند، و این ایده دوست داشتنی است. ; و هیچ چیز در مقابل شما نمی تواند مانع از وقوع آن شود.

5.  از نظر عاطفی با شما راحت است

صحبت آشکار با یکدیگر در مورد افکار و احساسات خود در یک رابطه عاطفی باعث می شود بسیاری از افراد احساس ناامنی کنند. اگر شریک عاشقانه تان نگرانی ها و ناامنی های روانی خود را با شما در میان می گذارد، نشانه آن است که می خواهد از نظر عاطفی به شما وابسته باشد و می خواهد شما را در زندگی اش ببیند.

اما اگر شریک عاطفی تان احساسات و افکار خود را با شما در میان نمی گذارد، بهتر است در این مورد با یکدیگر صحبت کنید تا از فاصله گرفتن بین شما جلوگیری کرده و دلیل این رفتار را جویا شوید.

6. از ابراز محبت فیزیکی به شما ابایی ندارد

در حالی که برخی افراد در روابط خود لمسی تر از دیگران هستند، اگر متوجه شده اید که شریک زندگی شما از هر فرصتی برای نشان دادن محبت فیزیکی به شما استفاده می کند، احتمالاً انتخاب درستی کرده اید. ابراز عشق فیزیکی به ایجاد صمیمیت و پیوند عاطفی بین طرفین در رابطه کمک می کند. با این کار، شریک عاطفی شما عشق و تمایل خود را برای مراقبت از شما نشان می دهد.

7. حسادت نمی کند

حسادت اغلب از ناامنی روانی نه تنها در خود بلکه در رابطه تان نشات می گیرد. همچنین، شریک عاشقانه شما ممکن است فکر کند که هر دوی شما افکار و خواسته های یکسانی دارید و ممکن است به احساسات شما شک کند.

یک رابطه عاطفی سالم بر پایه اعتماد بنا شده است و اگر شریک عاشقانه شما حسادت نمی کند، نشانه آن است که او از رابطه شما مطمئن و راضی است.

8. شما را در همه ی جنبه ی زندگی خود می گنجاند

اشکالی ندارد که خارج از رابطه تان زندگی شخصی خود را داشته باشید، اما اگر شریک زندگی تان واقعاً به شما متعهد باشد، می خواهد تجربیات خود را بیشتر با شما به اشتراک بگذارد. این بدان معنا نیست که نباید گهگاه با شریک زندگی خود وقت بگذرانید، اما اگر اولویت شریک زندگی خود هستید، او می خواهد تا حد امکان شما را وارد زندگی خود کند.

این ممکن است راه او برای معرفی بهتر خود به شما باشد و نشان دهد که کاملاً با شما صادق است و چیزی برای پنهان کردن از شما ندارد.

9. نظر و خواست شما را در نظر می گیرد

اگر شریک عاطفیتان همیشه نظر شما را در نظر می گیرد و برای خوشبختی و راحتی شما حاضر به تغییر و بهبود در رابطه است، نشانه آن است که برای شما ارزش زیادی قائل است.

تغییر الگوهای رفتاری شما می تواند بسیار دشوار باشد و اگر شریک عاشقانه شما مایل به انجام این کار است، باید از آن قدردانی کنید زیرا ثابت می کند که او به شما علاقه مند است.

10. همیشه به یاد شما است

شریک عاطفی شما ممکن است نتواند هر روز زمانی را با شما بگذراند، اما او این فرصت را خواهد داشت که بگوید دلش برای شما تنگ شده است، حتی اگر شلوغ ترین روز خود را در محل کار سپری کند. فقط یک پیام متنی، یک عکس زیبا یا یک ایموجی می تواند ثابت کند که او همیشه به شما فکر می کند و هیچ کس دیگری را به شما ترجیح نمی دهد.

منبع: روزیاتو

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا