اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی سریال The Diplomat با بازی کری راسل منتشر شد

مرد مورچه ای مردچه های و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023). برنامه ای که پیش بینی میشد این آغاز یک شروع قدرتمند است. این فیلم در روز پیش نمایش خود موفق شده است که فروش ۱۷٫۵ میلیون دلاری را تجربد کند.

در این اسکات لانگ، هوپ ون داین، هنک و جانت و داین کاوش در رو کوانتومی می پردازد جایی که با قلمات عجیب و غریبی رو به رو می شود و ماجراجویی آن از چیزی که فکر می کنند انجام می دهند.

با توجه به این آغاز می توان پیش بینی کرد این فیلم در اولین هفته اکرانـش به فروش 95 تا 100 دلاری دست پیدا می کند که مقدار آن کمتر از پیش بینی بینی 12010 میلیون دلار است. با این حال قسمت اول این فیلم یعنی (مرد مورچه ای 2015))Ant-Man and the Wasp 2018) فروشی ۷۵ دلاری را تجربه کرد و توانست این فیلم را از دو پیشن خود موفق تر کند.

همچنین پیش می‌آید که این فیلم در اولین اکران جهانی خود به فروش میلیون دلاری در سرتاسر دنیا می‌رسد که تا 55 میلیون میلیون دلار این فروش تنها از فروش کشور چین چین خواهد داشت.

از مجموعه بازیگرانی در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به پل پل »،« اوانجلین لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی لیلی پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پل پلی لیلی لیلی

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا