اخبار روز سینما

کلیپی جدید از فیلم Ghosted با بازی آنا د آرماس و کریس ایوان منتشر شد

کلیپی جدید از فیلم Ghosted با بازی آنا د آرماس و کریس ایوان منتشر شد: فیلم مورد انتظار ترک شده (Ghosted 2023) با بازی «آنا د آرماس» و «کریس ایوانز» قرار است مدتی دیگر از طریق اپل تی‌وی پلاس »منتشر شود و این فیلم یکی از فیلم های مورد انتظار سال 2023 به می، کلیپ کلیپ یکی دیگر باشد. از بخش های این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید. با پی ام آپلودز همراه باشید.

این فیلم پسری را روایت می کند که یک روز با یک دختر می و آن دختر بعد از آن به طور کامل ارتباطـش را با او قطع می کند،، این پسر به خاطری که به این دختر پیدا کرده است تا سر جهان را کرده است. دنبال این دختر می رود اما نمی داند چه اتفاقات شومی انتظارش را می کشند.

در این می بینیم که شخصیت اول مرد داستان یعنی، گرفتار چنگ آدم های داستان شده است، بدهایی که را در گوشی کول کول پیدا کرده است.

مدتی پیش تریلر رسمی این فیلم منتشر شد که می توانید آن را از اینجا با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. پس از انتشار این تریلر، انتظارات از این فیلم بالا رفت و افراد زیادی از تماشای ایلن ف.

از مجموعه ای که در این فیلم ایفای نقش کرده اند توان اشاره به: «کریس ایوانز»، «آنا د آرماس آرماس»، «آدرین برودی برودی برودی برودی برودی برودی برودی برودی برودی برودی آرماس برودی رودی برودی» انا دیویر اسمیت، « مصطفی شاکر، «تیا سیرکار»، «ایمی سداریس»، «تیت داناوان»، «بورن گورمن گورمن».

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ آوریل سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا