اخبار روز سینما

الناز شاکردوست تولد برادرش را در بهشت ​​تبریک گفت!

خبراملت: الناز شاکردوست یکی از چهره های سرشناس سینمای ایران است. الناز شاکردوست بازی در فیلم را از اوایل دهه 80 آغاز کرد و در دهه 80 اغلب نقش دختر زیبایی را بازی می کرد که مردان داستان عاشق او شدند. الناز شاکردوست به تدریج نقش های جدی تری در سینما ایفا کرد تا اینکه توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم «شب ماه کامل» دریافت کند. الناز شاکردوست مجرد است و شایعه ازدواج او صحت ندارد. الناز شاکردوست او اکنون 39 سال دارد.

الناز شاکردوست بازیگر معروف سینما و برادرش علی با هواپیما سفر کردند.

این پرواز به مناسبت تولد علی بود و الناز تولد برادرش را در بهشت ​​تبریک گفت.

فیلم جالب پرواز الناز شاکردوست و برادرش علی را ببینید.

الناز شاکردوست فوتبالیست شد

الناز شاکردوست کاپیتان تیم فوتسال بانوان شد، این دیدار مقابل تیم پیشکسوتان تهران بود.

کلیپی از حضور الناز شاکردوست در تیم هنرمندان زن با استقبال زیادی روبرو شده است.

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در 7 تیر وی در سال 1363 در تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده است، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. او از دوران دبستان به بازیگری علاقه نشان داد و در تئاترهای دانشجویی و دانشجویی به روی صحنه رفت که برای آن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره دانشجویی فجر در سال 1376 را از آن خود کرد و وارد گروه تئاتر دانشکده معماری دانشگاه تهران شد. رتبه یازدهم کنکور هنر.

الناز شاکردوست برای بازی در فیلم باد در الافزار می پیچد (1397) نامزد بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در فیلم مبارک (1394) برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره حافظ شد. شاکردوست برای بازی در فیلم های شبی که ماه کامل شد (1397) و ابلق (1392) به کارگردانی نرگس آبیار برنده و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

الناز شاکردوست پس از برنده شدن سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گفت: همیشه تصور می کردم تا اینجا بدوم. من نمی توانستم با دو نفر بیایم، اما بالاخره این اتفاق افتاد. خدا را شکر. من خیلی خوشحالم. در واقع الان اینجا هستم، فکر می کنم تشویق شما ارزشش را داشت. از خانم نرگس آبیار تشکر می کنم که در تاریک ترین قسمت زندگی ام آمدند و در کنارم بودند و فرصت زندگی در این نقش را به من دادند.

الناز شاکردوست: شما نمی توانید یک مرد واقعی برای ازدواج پیدا کنید

الناز شاکردوست بازیگر معروف کشورمان در اقدامی جالب با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام اعلام کرد که پاسخگوی تمام سوالات طرفدارانش است. این اظهارات الناز شاکردوست باعث شد انبوهی از سوالات از سوی کاربران ارسال شود. این بازیگر با حوصله به تمام سوالات پاسخ داد.

بخشی از این گفت و گوی مکتوب آنلاین با شاکردوست را در زیر می خوانید.

بهترین فرد زندگی شما کیست؟

– خواهر من

از طرفداران پیج خود چه انتظاری دارید؟

– روی خود و موفقیت خود کار کنند، کتاب بخوانند و ساعاتی را که در فضای مجازی هستند به مطالعه در هر رشته ای که مورد علاقه شخصی است اختصاص دهند و یاد بگیرند و به یاد داشته باشند و بهتر از دیروز باشند، قوی و عاقل باشند.

وقتی از اطرافیانتان انرژی منفی دریافت می کنید چه می کنید؟

– بهشون منتقل می کنم، اشتباهه که حتی یک لحظه روی برداشت منفی انجی تمرکز کنی، عزیزم، پاس بده چون تو لایق بهترین ها هستی.

رنگ مورد علاقت چیه؟

-بنفش البته نه برای لباس.

از خودت راضی هستی؟ آیا شما برای خود بهترین هستید یا فکر می کنید هنوز برای رسیدن به آنچه می خواهید خیلی راه را طی نکرده اید؟

– نه، قطعا، اما من تمام تلاشم را خواهم کرد.

الناز شاکردوست

اون پسر خوشگل چشم رنگارنگی که ازش مطلب گذاشتی خیلی شبیه تو بود، چه نسبتی با تو داره؟

-اون پسر پسر عمه منه اسمش باربده.

بهترین کاری که دوست دارید امسال برای تولدتان انجام دهیم چیست؟

– کار مادی نکن، فقط برای من دعا کن.

غذای مورد علاقه شما چیست؟

– لوبیا و برنج

آیا شما ترنس هستید؟

نه، اما من از تک تک آنها حمایت می کنم.

چرا ازدواج نکردی؟

– چون نمی توانی یک مرد واقعی پیدا کنی.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست خواننده شد

الناز شاکردوست بازیگر فیلم سینمایی «مطرب» به کارگردانی مصطفی کیایی به بهانه تولد محسن کیایی تصویری از پشت صحنه این فیلم منتشر کرد.

شاکردوست با انتشار عکس زیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آواز در خون ما بود! برادرانی که در این عکس می بینید به همراه پدرشان پرویز خان پرستویی در فیلم مطرب به کارگردانی آقا مصطفی کیایی از آبان آنها در سینما حال دل شما را خوب می کنند

این عکس را به بهانه تولد محسن کیایی برادر عزیز و خوبم در این فیلم قرار دادم. تولدت مبارک.

1

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا