اخبار ارز دیجیتال

آیا در حال تکرار الگوی رشد ۲۳۰۰۰درصدی دوج کوین در سال ۲۰۲۱ هستید؟

قیمت دوج از رسیدن به کف ۰.۰۴۹۱ دلاری در ژوئن ۲۰۲۲ خرداد ۱۴۰۱ (خرداد ۱۴۰۱) (۱ برابر شده است. باتوجه به تلاش‌های دوباره ایلان ماسک برای رشد قیمت این میم محبوب، درصورا تک حتماً شاهد افزایش ارزش آن در سال جاری بود.

به گزارش کوین تلگراف، دوج کوین در ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) به قیمت ۰.۰۹۴۲ دلار روسیه تولیدکننده ۹۴درصدی نسبت به پایین‌ترین سطح آن در سال گذشته است. اما، باوجود رشد چشمگیر ادامه، قیمت دوج کوین همچنان ۸۸درصد کمتر از بالاترین سطرحی تا مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) یعنی ۰.۷۶ دلار است. در نتیجه، جفت دوج/دلار تا ایجاد یک الگوی بازگشتی صعودی در تایم‌فریم‌های طرولان طرولان زیادی دارد.

نمودار سه روزه قیمت دوج کوین

آیا یک الگوی بازگشتی در حال شکل گیری است؟

قیمت دوج در سال 2021 (1400) بیش از 23000درصد افزایش یافت که به‌تملیل ت امی ایلان ماسک بود. جالب اینجاست که این روند پس از آن انجام شد که ماسک در طول حضورش در برنامه «ساترای ساترایت نی ر مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) دوج کوین را متقابانه نامید.

پس از آن، قیمت دوج وارد یک چرخه نزولی بلندمدت شد که سیاست‌های انقباض فزرن فزرال را تشدید کرد. همچنین، چند سقوط و ورشکستگی بزرگ از جمله لونا، تری روز کپیتال و صرافی FTX برش فشاک وین افزود.

دوج کوین در اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱) و شروع روند نزولی چندین ماهه، شاهد باز شدن شاهد افزایش قیمت خود بودیم. این رشد با خرید جنج البرانگیز توییتر توسط ماسک همراه شد تا افزایرش امید سرمایگ انتخاب دوج به‌عنوان توکن پرداخت رسمی در این شبکه اجتماعی محبوب شود.

آیا در حال تکرار الگوی رشد ۳۰۰۰درصدی دوج کوین در سال ۲۰۲۱ هستید؟
آیا در حال تکرار الگوی رشد ۲۳۰۰۰درصدی دوج کوین در سال ۲۰۲۱ هستید؟

از آن زمان، ماسک هنوز امکان پرداخت با دوج کوین را به توییتر اضافه نکرده است. اگر، او در اوایل ماه آوریل (فروردین) برای چند روز لوگوی معروف پرنده آبی تویردمی رندمی دوج کوین، میمی از سک شیبا اینو جایگزین کرد. در پی انتشار خبر این اقدام، قیمت دوج حدود ۴۰درصد افزایش یافت.

از منظر فاندامنت ال، گمانه‌پردازی‌ها می‌تواند به حفظ رشد قیمت دوج کوین از ابتدا و کمک کند. با این همه، دوج برای رسیدن به بالاترین سطح تاریخی خود نیاز به افزایش 000 درصدی دارد که شاهد افزایش صدمات ناشی از دوجنس استفاده به‌عنوان گزدز در توییتر باشند.

بررسی تکنیکال دوج کوین

از منظر تکنیکال، دورنمای بازگشتی دوج کوین به حفظ قیمت بالاتر اُن یو گ ک نمایش هفتگی دارد.

به‌ویژه که روند قیمت دوج کوین تلاش کرده است تا بالاتر از میانگین متحرک نمای ی (قرمز)، حدود varius. این تلاش مشابه روند رنج و سپس تلاش برای بریک اوت در آوریل تا نوامبر ۲۰۲۰ (فران تد ۱۳۹۹) است که پیش از افزایش ۳۰۰۰۰درصدی قیمت رخ داد.

آیا در حال تکرار الگوی رشد ۳۰۰۰درصدی دوج کوین در سال ۲۰۲۱ هستید؟
نمودار هفتگی قیمت دوج کوین

شاید به‌دلیل وجود مشکلات فاندامنتال شاهد رشد ۳٫درهزارصدی قیمت دوج در سام ۲۰۲۳ نیاسال ر تغییر نرخ فدرال به نرخ یا اضافه کردن پرداخت با دوج کوین به توریستی است که احتمالاً می‌تواند در سال ۲۰۲۳ تا سطح ۰٫۷۶ دلار افزایش یابد.

در مقابل، کاهش روند قیمت به زیر متحرک‌های مذور خطر شکل‌گیری الگاثی صعودی را به همراه دارد.

زمانی که قیمت بین یک حمایت از خط صعودی و خط مقاومت افقی در نوسان باشد، این الگو تشگال شد. الگوی مثلث صعودی معمولاً زمانی پایان می‌یابد که بریک اوت قیمت در راستا روبالی ندیم.

در نتیجه روند قبلی، به نظر می‌رسد که الگوی الگوی صعودی در روند قیف فروشندگان باشد. هدفی پس از شکست در مثلثی که وجود دارد، به اندازه طول ضلع مثلث خواهد بود.

آیا در حال تکرار الگوی رشد ۳۰۰۰درصدی دوج کوین در سال ۲۰۲۱ هستید؟
الگوی قهرمانی بر روی تصویر هفتگی قیمت دوج کوین

این اتفاق می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا