سبک زندگی

آیا این مرد من را دوست دارد یا نه؟

“او من را دوست دارد – نه؟!” این قدیمی ترین سوال در کتاب ها است، اما برای پاسخ به آن نیازی نیست که گلبرگ های گل را بچینید یا با فالگیر مشورت کنید.

در واقع، روانشناسی می تواند در مورد میزان علاقه یک مرد به شما بگوید. اگر می خواهید بدانید که او شما را دوست دارد یا خیر، با راهنمای ما همراه باشید، ما ۱۲ نشانه را با شما در میان می گذاریم:

1. او تمام تلاش خود را می کند تا زمینه های مشترکی با شما پیدا کند

ما طیف گسترده ای از گزینه ها را برای انتخاب میزان فضای مشترک با هر فرد داریم. در دوستی ها و روابط عاشقانه، دلایل زیادی برای این انتخاب داوطلبانه برای جستجوی نقاط مشترک و ایجاد پیوند بر اساس آنها وجود دارد.

مردی که شما را دوست دارد بر علایق و علایق مشترک شما تمرکز خواهد کرد. اگر او نتواند وجه اشتراک زیادی با شما پیدا کند، علاقه زیادی به یافتن علایق مشترک با شما نشان می دهد.

او می خواهد شما بدانید که واقعاً می خواهد با شما باشد و جذب شما شده است. او می خواهد تا آنجا که ممکن است زمینه مشترک برای ایجاد پایه های علایق خود پیدا کند.

2. او ابتدا با شما تماس می گیرد و شروع به صحبت می کند

توجه داشته باشید که چه کسی ارتباطات را بیشتر آغاز می کند (از طریق تلفن، آنلاین یا ملاقات حضوری). اگر او ارتباط را آغاز کند، نشانه خوبی است که به شما علاقه مند است. البته مراقب باشید؛ برخی از افراد فقط برای اینکه با شما فیزیکی باشند و برای مدت کوتاهی در کنار شما باشند، رابطه را شروع می کنند.

بهترین راه برای درک اینکه چرا این شخص به شما علاقه دارد این است که مرزها و اهداف خود را تعیین کنید و ببینید که چگونه واکنش نشان می دهند. اگر به او بگویید که به دنبال صمیمیت کوتاه و زودگذر نیستید و او دیگر با شما ارتباط برقرار نمی کند و فالو نمی کند، می دانید که او به دنبال یک ارتباط سطحی با شما است.

اما اگر همه راه‌ها را برای پرت کردن و صمیمیت فیزیکی کوتاه‌مدت بسته‌اید و او همچنان می‌خواهد با شما ارتباط برقرار کند، می‌توانید فرض کنید که او به چیزی بیش از یک پرتاب، حداقل به طور بالقوه، علاقه‌مند است.

3. او زمان می گذارد تا شما را بیشتر بشناسد

مردی که واقعاً به شما علاقه مند است، زمانی را صرف شناختن شما می کند. او به اندازه کافی جنبه ظاهری شخصیت شما یا آنچه را که در موقعیت های رسمی نشان می دهید نمی بیند.

او می‌خواهد نقاب را از صورتت بردارد، بداند زیر این نقاب چه چیزی پنهان می‌کنی، حداقل نقش‌هایی که در آن قرار می‌گیرید، و به نحوی شما را در خالص‌ترین و ساده‌ترین شکل‌تان بشناسد.

او می خواهد بخش های پیچیده تر یا معیوب شخصیت خود را با شما در میان بگذارد و امیدوار است که شما خود واقعی خود را به او نشان دهید.

در عین حال عجله ای وجود ندارد.

او سرعت خود را با شما تنظیم می کند و میزان زمان و جدیتی که برای رابطه می گذارد را بر اساس میزانی که برای آن می گذارید تنظیم می کند. در واقع شما را منعکس می کند.

4. در صورت امکان با خود قرار ملاقات حضوری بگذارید

اگر مردی واقعاً به شما علاقه مند باشد، قطعاً برای دیدن شما پیشقدم می شود. او علاقه خود را به برنامه های شما نشان می دهد، بنابراین می توانید برای او جایی ایجاد کنید که شما را در طول روز پرمشغله خود بیرون بیاورد.

قرار شام، تئاتر، نمایشگاه هنری یا هر رویدادی که هر دو از آن لذت می برید، فرصتی است تا او دوباره شما را ببیند.

در واقع این اتفاقات بهانه ای است تا زمان بیشتری را با شما بگذراند و علاقه او را به شما ثابت کند.

5. بر صمیمیت جنسی اصرار ندارد

مهم نیست که چقدر جاذبه فیزیکی بین شما قوی است، مردی که عمیقاً شما را دوست دارد فقط روی رابطه جنسی تمرکز نمی کند.

حتی اگر برای داشتن رابطه جنسی با شما بی تاب باشد، هرگز به شما فشار نخواهد آورد. او آنقدر شما را دوست دارد که این تعامل را به یک تعامل مبتنی بر جنسیت تبدیل نکند و به سرعت به خاطرات فراموش شده تعاملات سطحی تبدیل نشود.

او می‌خواهد به شما بفهماند که اگرچه شما را جذاب و زیبا می‌بیند، اما نمی‌خواهد شما را یک شیء جنسی یا یک رابطه تجاری بداند.

6. به گذشته و باورهای شما علاقه زیادی نشان می دهد

مردی که واقعاً به شما علاقه مند است، قطعاً به چیزهایی که شما را می سازد، توجه زیادی خواهد کرد. او می‌خواهد بداند که شما چگونه بزرگ شده‌اید، چه چیزهایی هویت شما را شکل می‌دهند، به چه چیزهایی اعتقاد دارید و چه چیزی برای شما مهم‌تر است.

اگر مردی عزت نفس بالایی داشته باشد و به خود اطمینان داشته باشد، علاقه خود را به شما به طور متعادل نشان می دهد، نه از روی وحشیانه و دیوانه وار.

7. به آشنایی با دوستان و اعضای خانواده خود علاقه نشان می دهد

اگر مردی شما را دوست دارد، می خواهد بداند شما چه کسی را دوست دارید. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که او این افراد را به اندازه شما دوست داشته باشد و یا حتی آنها را اصلا دوست نداشته باشد. اما او برای آشنایی با این افراد ابراز علاقه می کند و علاقه اش واقعی است.

او نه تنها می خواهد با افراد نزدیک شما و خانواده ای که شما را بزرگ کرده اند آشنا شود، بلکه می خواهد پیوند بین شما را نیز عمیق تر کند. اگر او را به حلقه نزدیکان خود دعوت کنید، به راحتی و بدون شرم وارد این حلقه می شود.

هرچه به این افراد نزدیک تر شوید، رابطه شما عمیق تر می شود.

8. او تمام تلاش خود را برای کمک و حمایت از شما انجام خواهد داد

مردی که واقعاً شما را دوست دارد، هر کاری که بتواند برای حمایت از شما و کمک به شما انجام می دهد. او دوست دارد شانه ای برای تکیه دادن باشد و نقش حامی را برای شما بازی می کند.

او مثل دوست همجنس‌باز شما نیست که حرف‌هایش با شما در حد غر زدن و غر زدن روزانه باقی بماند و در آخر هرکسی با مشکلات خودش باشد. او واقعاً به شما گوش می دهد و از شما حمایت عاطفی و شخصی واقعی می کند.

او می‌خواهد بدانید که به شما اهمیت می‌دهد و همیشه برای کمک به شما حاضر است.

9. شما را شناسایی می کند و جزئیات زندگی شما را به یاد می آورد

مردی که به شما علاقه دارد همه چیز را به شما می گوید و کوچکترین چیزها را در مورد شما به یاد می آورد. دیگران ممکن است نظرات مثبت مبهمی در مورد ظاهر، هوش یا حس شوخ طبعی شما داشته باشند، اما او در مورد این موارد با جزئیات نظر می دهد.

او متوجه لباس جدیدی که پوشیده‌اید می‌شود، درباره رنگ آن نظر می‌دهد، گوشواره‌های خاصی را که می‌پوشید متوجه می‌شود و به شما می‌گوید که چقدر آن را دوست دارد.

اگر در عشقبازی مهارت داشته باشد این پیشنهادها را به گونه ای می دهد که رنگ و ارتعاش خاصی داشته باشد و نشان دهد که جذب شما شده است.

علاقه او موقتی نیست، بلکه در سطح عمیق تری است و به هر چیزی که در شما می بیند که تحسین برانگیز و جذاب است، علاقه زیادی دارد.

10. او می تواند شما را یک لقب خنده دار و خاص خطاب کند

اگر مردی نام دیگری برای شما انتخاب کند و با شما رفتار خاصی داشته باشد، می توانید مطمئن باشید که شما را عمیقا دوست دارد.

البته به یاد داشته باشید که بازیگرانی هستند که می توانند نقش هایی را ایفا کنند که حس صمیمیت و ارتباط کاذب ایجاد کند.

با این حال، اگر متوجه شدید که این مرد از آن گروه نیست و فقط با شما این گونه رفتار می کند، قطعاً می توانید بگویید که در زندگی او خاص هستید.

11. من سعی می کنم شما را تحت تاثیر قرار دهم

مهم نیست که این شخص چقدر اعتماد به نفس دارد، اگر جذب شما شود سعی می کند شما را تحت تاثیر قرار دهد.

این وظایف نباید خیلی واضح یا خاص باشند. خیلی ساده است:

وقتی با شما بیرون می رود، آراسته و شیک است و سعی می کند بهترین نسخه از خودش باشد.

او با کمال میل می پذیرد و خیلی سریع اشتباهات و عیب های خود را می شناسد، اما می داند که واقعاً در زندگی اش چه می خواهد و زندگی اش به چه سمتی خواهد رفت.

12. زمان، انرژی و پول خود را بدون تردید سرمایه گذاری می کند.

این مرد صرف نظر از وضعیت مالی خود، زمان، پول و انرژی خود را صرف شاد کردن شما خواهد کرد. اینجاست که برخی از زنان بدسرپرست از مردانی که بیشتر آسیب پذیر هستند سوء استفاده می کنند.

این به این دلیل است که یک مرد عاشق هرگز به مقدار پولی که برای یک زن خرج می کند فکر نمی کند. او صمیمانه سعی می کند این زن را به بهترین جاها ببرد.

البته محدودیت هایی وجود دارد اما به طور کلی یک مرد عاشق وقت و پول خود را سخاوتمندانه برای زنی که دوستش دارد خرج می کند.

آخرین کلمه

تمایز جنسیتی در این مقاله به این معنا نیست که زنان فقط دریافت کننده عشق هستند. تمام موارد فوق در مورد زنان نیز صدق می کند. اگر مردی را دوست داشته باشند، تمام تلاش خود را می کنند تا او را تحت تأثیر قرار دهند و توجه او را به خود جلب کنند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا