اخبار روز سینما

آخرین پوستر فیلم Evil Dead Rise منتشر شد !

فیلم Evil Dead Rise یکی از برترین و موردانتظارترین فیلمهای سال 2023 می‌باشد که در نهایت، آخرین پوستر فیلم Evil Dead Rise به انتشار رسید.

پس از اینکه فیلم Evil Dead Rise برای تعیین اکران شد و نمرات خوبی را نیز دریافت کرد، پوستر نهایی Evil Dead Rise عنوان تحت پوستر فیلم ترسناک Evil Dead Rise به انتشار رسید. پوستر فیلم خیزش شیطان مرده شامل تیکه‌های وحشتناک از این فیلم است.

آخرین پوستر فیلم Evil Dead Rise

ایول دد برخاست. این پنجمین قسمت از سری فیلم های مردگان شیطانی می باشد.

در این لیلی سالیوان و علیسا ساترلند در نقش خواهر جدا شده در حال تلاش برای ماندن و نجات خانواده از دستان دست موجودات اهریمنی هستند. گابریل اکولز و نل فیشر، در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند.

مردگان شیطانی برمی خیزند

در ادامه می‌توانید پوستر نهایی Evil Dead Rise را ببینید:

وستر فیلم ترسناک Evil Dead Rise

پوستر فیلم خیزش شیطان مرده

پیش از توسعه فیلم، برای دنباله‌ها دنباله‌های Evil Dead 2013 و Army of Darkness 1992 و فصل چهارم Ash vs Evil Dead 2015-2018 بود که در نهایت، لغو شد. تا اکتبر 2019، سم اعلام کرد که یک فیلم جدید در حال ساخت و راب تاپرت کنندگی ریمی و بروس کمپبل تهیه کننده اجرایی، و کرونین نویسندگی و و کارگردانی پروژه را برعهده برعهده.

فیلمبرداری اصلی در نیوزیلند، در 6 ژوئن 2021، با حضور دیو گاربت به عنوان فیلمبردار آ. گاربت، به عنوان فیلمبردار در چند قسمت از ash vs.

در 14 ژوئیه 2021، کرونین فاش کرد که فیلمبرداری به صورت رسمی نیمه تمام شده است. فیلمبرداری به طور رسمی در 27 اکتبر 2021 به پایان رسید. کرونین اظهار داشت که در این فیلم بیش از 6500 لیتر حدود (1717 گالن) تقلبی استفاده ده .

در وبسایت‌های مختلف نیز، به این فیلم نمرات خوبی داده شد. در سایت راتن تومتوز این فیلم 96 و در متاکریتیک نیز، نمره قبولی 71 را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا