اخبار روز سینمافیلم و سریال

گزارش هالیوود از پیشرفت هوش مصنوعی بحران بیکاری به اهالی سینما هم سرایت کرد!

 

ارزیابی هالیوود از پیشرفت هوش مصنوعی به طور با عقل جور در می‌آید چراکه هوش به‌سرعت درحال تارومار کردن کسب‌وکارهای مختلف.

با قدرت تکنولوژی مصنوعی و به‌کار گرفتن آن از کسب‌وکارها، تعداد افراد بیکار در جهان بیشتر می‌شود. پس می‌توان نتیجه گرفت که با ورود این فناوری به صنعت سینما، ارزیابی هالیوود از پیشرفت هوش مصنوعی کاملاً عقلانی و طبیعی به نظر می‌رسد. این موضوع از هرکس و هرچیزی متوجه استودیو فیلمسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: قرار گرفت

تحلیل هالیوود از پیشرفت هوش مصنوعی طبیعی است

قدرت و فراگیر شدن هوش مصنوعی مولد، باعث شده است که برخی افراد با ترس از دست دادن شغل مواجه شوند. در این هنرمندان نگران آثار آن‌ها ازطرف هوش مصنوعی هستند مدلهای هوش مصنوعی آثار فعلی هنرمندان انسانی آموزش داده شده اند.

اکنون حتی خطر رشد چشمگیر هوش مصنوعی و قابلیت‌های آن را ساخته است. فیل وایزر، رئیس فناوری پارامونت گلوبال (Global Paramount) که یکی از استودیوها و پخش‌کننده‌های فیلم در جهان است که به‌طور جدی زنگ‌های خطر مرتبط با هوش مصنوعی را مدیران شرکت به‌صدا درآورده است.

وایزر در خود با استفاده از ابزارهای تولید شخصیت شخصیت‌بر هوش ازجمله ازجمله dall-e، برخی از نمادی‌ترین‌های پارامونت را به‌تصویر کشید. او از DALL-E خواست تصویر باب اسفنجی را درحال پرواز ایجاد کند. وایزر سپس هوش مصنوعی درخواست کرد عکسی از اپتیموس از مجموعه ترنسفورمرز را در محیط‌های استودیو ایستاده تولید کند.

وایزر همچنین به سودآوری و کسب‌وکار سرگرمی از حقوق مالکیت معنوی اشاره می‌کند. اما در صورتيكه هوش با قيمت ارزان و با كاركرد درست قرار گرفتن، عملاً هركسي تصاوير جذاب و خيره‌کننده توليد كند. عکس‌هایی که احتمالاً نماد آثار هنری یا شخصیت‌های فعلی ایجاد شده‌اند. اما چه کسی بابت این خدمات پول را ارائه خواهد کرد؟ این سوال مهم است انجمن نویسندگان آمریکا درمورد نیز با آن فیلمنامه‌نویسی منتشر می‌شود. وایزر در گفت‌وگو با وال‌استریت ژورنال گفت:

یکی از خطرات موتورهای هوش مصنوعی تولیدکننده تصویر معنوی آثار هنری ارتباط دارد.

به گزارش،، Getty images به‌عنوان یکی از ارائه‌دهندگان تصاویر در، ماه فوریه فوریه فوریه Stability ai را از 12 میلیون عکس استوک استفاده می‌کند برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی ابزارهای تولیدکننده محبوب محبوب محبوب محبوب محبوب ابزار ابزار ابزار ابزار ابزار ابزار ابزار ابزار

به‌هرحال استدلال می‌کنند زمان و مکان برای هوش مصنوعی مولد وجود دارد. فیلم برنده‌ اسکار Everything Everywhere All At One که با بودجه بسیار کم ساخته شده است ابزار هوش مصنوعی برای پاک‌کردن سیستم قرقره‌ای که در برخی از صحنه‌های فیلم از آن استفاده کرده است. ایوان هالک متخصص جلوه‌های ویژه‌ فیلم فوق در گفت‌وگو با وال‌استریت گفت: «استفاده از هوشیاری باعث صرفه‌جویی چشمگیر در هزینه‌ها و همچنین کاهش زمان‌های ویژه برای اعمال جلوه‌های ویژه ویژه می‌شود.

به‌هر حال، برخی دیگر از هوش مصنوعی مولد را. بلومهاوس میگوید:

هوش مصنوعی آن‌چه قبلاً وجود دارد می‌کند در واقع آثار تولید شده با این فناوری فاقد نوآوری. اگر به فیلم‌ها و سریال‌ها مثل همشهری کین نگاه، به‌سختی می‌توان باور کرد که چنین چیزی در دنیای پدیدآورده شده با هوش مصنوعی مصنوعی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اطلاعات هالیوود از پیشرفت هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا