اخبار روز سینما

آخرین تریلر فیلم Renfield با بازی نیکلاس هولت و نیکلاس کیج منتشر شد

آمازون سفارش ساخت سریال God of War را داد: «ورایتی» اخیراً اعلام کرد که آمازون »سفارش ساخت یک بر اساس مجموعه بازی های خدای جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ جنگ افروزی خدای خدای خدای جنگ جنگ جنگ های های های های های های های های بازی بازی بازی بازی بازی مجموعه مجموعه های پایه بازی بر روی بازی سریال سریال های یک نسخه از یک و این کمپانی تا امروز هفتم از این بازی را منتشر کرده است.

در خلاصه ای که ورایتی منتظر آماده شده است: این سریال اساس بازی بسیار محبوب محصول ساخته خواهد شد، سریال داستان داستان کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس کریتوس است و سلاح خودش را کنار گذاشته است.

زمانی که محبوبـش از دنیا می رود، کریتوس همراه پسرش راهی سفری سفری می تا خاکستر همسرش را از بلندترین قله به پایین پخش کند؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ این آخرین آرزوی همسر او بوده است. کریتوس خیلی متوجه می شوم که در اصل این برای پیوندهای بین پدر پسر ترتیب داده شده است و همین کریتوس را می خواهد برای سرنوشت جهان با خدایان خدایان و هیولاها هیولاها مبارزه کند.

«راف جودکینز» که از دیگر آثار او می توان به چرخ زمان (چرخ زمان)) همچنین «مارک فرگوس» و «هاک استبی» نیز تهیه کنندگان اجرایی و نویسندگان این سرنش مال .

همچنین «ورنون سندرز» رئیس تلوزیون جهانی استودیوز درمورد این سریال گفته است که سریال قرار است سریال سریال محور باشد که او معتقد است می تواند مخاطبین جهانی را با داستان داستان سرایی غنی غنی اش مجذوب مجذوب خودش باشد. او همچنین خوشحالی را به دلیل فرصت همکاری با «پلی‌استیشن پروداکشنز پروداکشنز پروداکشنز»، سونی تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن پیکچرز تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن

همچنین «اسد قزلباش» رئیس پلی‌استیشن پروداکشنز و کاترین پوپ پوپ پوپ پوپ کاترین پوپ پیکچرز تله‌ویژن استودیوز استودیوز در بیانیه خوشحالی از همکاری شان و ساخت این سریال اعلام اعلام کرده است.

تا لحظه این خبر در تاریخ ۲۴ آذر سال دیگر هیچ اطلاعات دیگری درمورد پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا