سبک زندگی

5 نشانه که نشان می دهد شریک عاشقانه شما می خواهد فقط به شما اعتماد کند

خرده نان نوعی رفتار است که در آن فرد بدون اینکه قصد داشته باشد رابطه جدی با شما داشته باشد، از طریق شبکه های اجتماعی یا غیره، عشق و علاقه خود را به شما ابراز می کند. افرادی که این نوع رفتار را انتخاب می کنند، به شریک زندگی خود امیدهای واهی می دهند، آنها را به یک رابطه عاشقانه می کشانند و آنها را به پیوند بین خود وابسته می کنند. این نوع روابط اغلب راه به جایی نمی برند و تنها باعث ایجاد ناامیدی در فرد مقابل می شوند.

علائم هشدار دهنده ای وجود دارد که می تواند به شما کمک کند این رفتار را در شریک زندگی خود تشخیص دهید. در پایان مقاله تکنیک هایی وجود دارد که می تواند به شما در پایان دادن به چنین دستکاری های ذهنی کمک کند.

1. او کمتر از شما به رابطه شما علاقه مند است

افرادی که اینگونه رفتار می کنند از شما می خواهند که قرار ملاقات بگذارید و سپس برنامه های خود را تغییر دهید یا حاضر نشوید. به نظر نمی رسد آنها به اندازه شما در رابطه سرمایه گذاری کنند. گاهی اوقات آنها ممکن است ناپدید شوند یا بدون دلیل واقعی به شما پیام ندهند، که می تواند شما را گیج کند. این نوع رفتار می تواند باعث شود که به برقراری ارتباط با این فرد احساس وابستگی کنید.

2. او سعی نمی کند شما را بهتر بشناسد

ممکن است رابطه شما با فردی که رفتار خرده نان دارد مملو از پیام‌ها و لایک‌های فراوان در شبکه‌های اجتماعی باشد، اما به نظر می‌رسد که آنها علاقه‌ای به گذراندن وقت با شما ندارند. اگر یک بار ملاقات کنید، او ممکن است سعی کند از قرار بعدی اجتناب کند، به این معنی که او فقط یک بار ارتباط واقعی را احساس می کند و باعث می شود شما بیشتر بخواهید.

3. اتصال شما ناپایدار است

شما هرگز نمی توانید پیش بینی کنید که فردی با این ویژگی چه زمانی به شما پیامک می دهد یا با شما تماس می گیرد. ممکن است امروز برای شما گرم به نظر برسند، اما ممکن است فردا سرد باشند. زمان طولانی برای پاسخ دادن به پیام‌های شما و ناسازگاری در ابراز علاقه ممکن است نشانه‌ای از خرده‌کاری باشد.

4. در رابطه احساس ناامنی می کنید

این نوع رفتار ناهنجار و ناسازگار می تواند باعث شود که احساس گمراهی کنید. شما هرگز نمی دانید که در رابطه با چنین فردی در کجا ایستاده اید. به گفته کارشناسان، مردم همیشه آگاهانه اینگونه عمل نمی کنند. گاهی اوقات آنها این کار را ناخواسته انجام می دهند و به دلیل احساس تنهایی، ناامنی و عدم اعتماد به نفس، سعی می کنند با گرد هم آوردن افراد، اوضاع را بهتر کنند.

5. ممکن است قبل از شما با شخص دیگری رابطه داشته باشد.

به گفته کارشناسان، برای برخی از این افراد یک رابطه کافی نیست و باید افراد بیشتری را جذب کنند. اگر شریک زندگی شما علائم قبلی را دارد، احتمالاً شما تنها کسی نیستید که درگیر دستکاری های ذهنی او هستید. بنابراین وقتی به شما پیام نمی‌دهد، ممکن است به شخص دیگری پیامک ارسال کند.

کارهایی که می توانید انجام دهید تا در دام این افراد نیفتید

سخت است وارد رابطه ای شوید که یکی از طرفین سعی می کند طرف دیگر را از نظر ذهنی دستکاری کند و ترک آن به تلاش زیادی نیاز دارد. کارشناسان راهکارهایی را پیشنهاد می کنند که می توانید برای افزایش اعتماد به نفس و پایان دادن به چنین رابطه ناسالمی انجام دهید.

با شریک زندگی خود صادق باشید. اجازه ندهید آنها شما را به خاطر رفتارشان سرزنش کنند و به آنها اجازه ندهید که در مورد چیزهایی که شما را در رابطه تان آزار می دهد آشکارا صحبت کنند.

بفهمید که واقعاً از رابطه خود چه می خواهید. اگر شریک زندگی شما نمی خواهد با شما رابطه جدی برقرار کند، او را رها کنید.

ارزش خود را بدانید و با عشق و مهربانی با خود رفتار کنید. کاری را انجام دهید که در آن مهارت دارید تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. زمان بیشتری را صرف مراقبت از خود و انجام کارهایی کنید که از آنها لذت می برید.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا