اخبار روز

یوتیوبری با بیشترین فالوور چه محتوایی تولید می کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرلاین، جیمی دونالدسون، یوتیوبری به نام Masterbeast، بسیار محبوب است، اما هرگز جایگاه اول کانال با بیشترین مشترک را در یوتیوب نگرفت. سری T، بزرگترین برند موسیقی و استودیوی فیلم هند، در حال حاضر با 263 میلیون مشترک یوتیوب رتبه اول را دارد، اما Masterbeast با 252 میلیون مشترک به سرعت در حال نزدیک شدن است.

بر اساس گزارش زومیت، سری T با مشاهده تهدید موقعیت خود، با انتشار ویدئویی از بینندگان خواست تا در این کانال عضو شوند. این ویدئو با نقل قولی منسوب به گلشن کومار، بنیانگذار سری T، که در سال 1997 درگذشت، آغاز می شود: “من می خواهم هند و مردمم را به خط مقدم پلت فرم بین المللی ببرم.”

ویدیوی سری T مستقیماً به Masterbeast اشاره نمی کند، اما به طرز عجیبی بین موزیک ویدیوها و تریلرهای فیلمی که کانال معمولاً منتشر می کند، قرار می گیرد.

Masterbeast در ماه گذشته 7 میلیون مشترک و در سال گذشته 105 میلیون مشترک به دست آورد. در مقابل، سری T در ماه گذشته دو میلیون مشترک و در سال گذشته 23 میلیون مشترک به دست آورد و این اعداد به وضوح تفاوت رشد کانال را نشان می دهد.

Masterbeast میزبان Beast Games، یک رویداد بازی با بودجه پنج میلیون دلاری خواهد بود. احتمالا به لطف این برنامه، مخاطب مستربیست بیش از پیش رشد خواهد کرد.

227227

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا