اخبار روز سینما

یاس نوروزی سریال دودکش آنقدر بزرگ شده که همه احساس پیری کردند


به گزارش شمانیوز؛ یاس نوروزی بازیکن جوان کشورمان 5 مرداد وی در سال 1385 در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمد. این بازیگر تنها یک برادر به نام پارسا دارد. یاس نوروزی در 6 سالگی معرفی شد. یکی او از دوست مادرش که دستیار کارگردان بود وارد عرصه بازیگری شد. او برای اولین بار در سریال عملیات مهدکودک جلوی دوربین رفت. سریال عملیات مهدکودک به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری با بازی علیرضا خمسه، فرزاد حسنی، امیرحسین رستمی، لیلا بلوکات، سروش صحت، مریم سعادت و همچنین یاس نوروزی هنرمند جوان کشورمان. بهنوش بختیاری نرگس محمدی، شبنم فرشادجو و دیگر بازیگران یکی او از آن دسته بچه هایی بود که برای جلب توجه والدینش کارهای بزرگی انجام می داد.

پس از سریال عملیات مهدکودک یاس نورزی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرد. این هنرمند برای بازی در فیلم دزد و پری موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر کودک از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شد.

یاس نوروزی با سریال دودکش و پادری به شهرت رسید و نقش اصلی خود را در سریال دودکش 2 ادامه داد. او در این سریال نقش پریا دختر خانواده مشتاق را بازی کرد که توانست استعداد بازیگری خود را به رخ سازندگان سینما و سریال ببرد.

عزاداری نوروزی


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا