اخبار روز سینما

پاسخ شبکه آی فیلم به توقیف شدن سریال پایتخت 6

پس از اینکه خبر توقیف شدن سریال پایتخت 6 در شبکه آی‌فیلم به گوش خورد، این شبکه اعلام کرد که از ابتدا قصد پخش فصل ششم سریال پایتخت را نداشته است.

در واقع، این شبکه پیش از پخش فصل ششم، سریال پژمان را به جای آن در لیست برنامه‌های خود قرار داده است. شبکه آی فیلم که تا همین امروز در حال پخش فصل‌های قبلی سریال پایتخت بود، اعلام کرد که فصل ششم آن را هیچوقت پخش نمی‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


پاسخ شبکه آی فیلم به توقیف شدن سریال پایتخت 6

دلیل عدم پخش فصل ششم پایتخت از سوی شبکه آی‌فیلم، به حاشیه‌هایی که درباره این سریال وجود داشت، برمی‌گردد. در یکی از قسمت‌های سریال پایتخت، شوخی‌هایی با دو فیلم معروف همسفر و ممل آمریکایی صورت گرفته بود که باعث انتقادات طیف اصولگرا شده بود.

بعد از واکنش‌ها و اعتراضاتی که به عدم پخش فصل ششم سریال وجود داشت، شبکه آی‌فیلم توضیحی درباره این موضوع ارائه کرده است. در این توضیح آمده است که شبکه آی‌فیلم از ابتدا قصد پخش فصل 6 پایتخت را نداشته است.

توقیف شدن سریال پایتخت 6

روزنامه تجرات نیوز، در رابطه با این اقدام شبکه آی فیلم نوشت:

وقتی یک سریال به صورت پکیج درحال پخش از یک شبکه است، چه دلیلی وجود دارد که یک مرتبه شبکه مورد نظر تصمیم بگیرد قید پخش یکی از فصل‌ها را بزند؟ طبیعتا انتظار می‌رفت روابط‌عمومی آی‌فیلم به جای اینکه اعتراض‌ها را به شایعه ربط دهد، توضیحی در این باره منتشر کند تا بفهمیم علت عدم پخش آن چه بوده است. این توضیح سایت آی‌فیلم نه تنها کره‌ای را باز نکرده که بدتر ابهاماتی جدید در ذهن مخاطبان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عدم پخش فصل 6 این سریال چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا