اخبار روز سینما

رکوردزنی عجیب فروش فیلم ((غریبه)) و کناره گیری او پس از پرفروش شدن!

فیلم سینمایی «غریبه» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که به عنوان یکی از فیلم های نوروزی روی پرده سینما رفته بود، پیش از رسیدن به گیشه ده میلیاردی از اکران خداحافظی کرد و وارد چرخه اکران اینترنتی شد.

فیلم سینمایی «غریب» با فروش 744 میلیون تومانی آخرین هفته اکران خود را پشت سر گذاشت. این هفته 21573 بلیت برای این فیلم خریداری شد. فیلم سینمایی غریب که اکران اینترنتی خود را از بامداد چهارشنبه 29 فروردین 1401 آغاز کرده بود با فروش کلی 9 میلیارد و 400 میلیون تومان به کار خود پایان داد. 227 هزار و 624 بیننده فیلم «غریب» را در زمان اکران آن تماشا کردند.

اما صدر جدول فروش هفتگی همچنان متعلق به فیلم «فسیل» است. این فیلم در هفت روز گذشته با جذب 411096 بیننده توانسته به 17.5 میلیارد بازدید برسد. هفته گذشته فسیل 6886 نمایش در 404 سالن داشت. مجموع فروش این فیلم تا روز چهارشنبه 30 فروردین به 121 میلیارد تومان رسید.

رتبه دوم جدول فروش هفتگی متعلق به «سکم حبس» است. این فیلم هفته گذشته 2 میلیارد و 450 میلیون پلان فروخت. فیلم سامان سالور با نمایش در ۲۱۳ سالن توانست ۵۲ هزار و ۴۸۵ بیننده را به خود جذب کند. این فیلم در مجموع توانسته باکس آفیس خود را به 8000 میلیون تومان برساند.

رکوردزنی عجیب فروش فیلم ((غریبه)) و کناره گیری او پس از پرفروش شدن!

کمدی «آهنگ دو نفره» آرزو ارزانش رتبه سوم جدول فروش هفتگی را دارد. فروش این فیلم در هفته گذشته یک میلیارد و 600 میلیون تومان بود. «Canción para dos» ۱۲۷۳۴۲ بیننده را جذب کرد و توانست ۵۴۰۰ میلیون تومان بفروشد.

رتبه پنجم جدول فروش هفتگی را نیز فیلم «جلسه خصوصی» به خود اختصاص داده است. فروش هفتگی این فیلم 956 میلیون تومان بوده و مجموع فروش آن به 30 میلیارد تومان نزدیک می شود. هفته گذشته 19524 نفر این فیلم را تماشا کردند.

فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی با فاصله میلی متری از نشست خصوصی در رتبه ششم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. فروش این فیلم در هفته گذشته 949 میلیون تومان بوده است. 105 هزار و 316 بیننده از ابتدای اکران این فیلم را دیده اند و با جذب این تعداد بیننده مجموع فروش آن به 5 میلیون و 166 هزار تومان رسیده است.

هفته گذشته فیلم «گروه دختران» ۷۶۴ میلیون تومان فروخت. گیشه این فیلم به 1000 میلیون و 900 میلیون تومان رسیده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا