اخبار روز سینما

کریس کلمبوس کارگردان اقتباس سینمایی Thursday Murder Club شد

کریس کلمبوس با گزینه هایی برای «آمبلین» و «هلن میرن»، «پیرس برازنان» و «بن کینگزلی» اقتباس سینمایی از باشگاه قتل پنجشنبه توجه زیادی را به خود جلب کرد.

سرانجام فیلمی بر اساس رمان پنج شنبه باشگاه قتل ریچارد عثمان با نام آمبلین در حال تولید است و کارگردانی این اثر بر عهده کریس کلمبوس کارگردان مشهور فیلم هایی چون هری پاتر و تنها در خانه است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


کریس کلمبوس کارگردانی فیلم اقتباسی از پنج شنبه Murder Club است

رمان باشگاه قتل پنجشنبه (باشگاه قتل پنج شنبه) که در سال 2020 منتشر شد، چهار دوست هفت ساله را دنبال می کند که در یک جامعه بازنشستگی زندگی می کنند و پرونده های جنایی قدیمی را برای سرگرمی حل می کنند. وقتی مرده یک توسعه‌دهنده ملک مخفی پیدا می‌شود، این چهار نفر خودشان را در میانه اولین جنایت زنده‌شان می‌بینند.

کریس کلمبوس کارگردان اقتباس سینمایی Thursday Murder Club شد

حقوق انتشار این کتاب در بزرگترین معامله برای یک رمان اول در یک دهه فروخته شد. شرکت Amblin Partners پس از یک حراج رقابتی که 14 استودیو را جذب کرد، حقوق جهانی فیلم را به دست آورد.

عثمان روز سه شنبه در ایکس (توئیتر) درباره انتخاب بازیگران این اقتباس نوشت:

من همین الان با آمبلین تماس گرفتم و بازیگران #TheThursdayMurder Club شگفت انگیز هستند، فکر می کنم مردم آن را دوست خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اقتباس کارگردانی فیلم پنج شنبه باشگاه قتل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا