اخبار ورزشی

“افشین پبروانی” چالش جدید پرسپولیس است!/ جزئیات خبر

پرسپولیس در فصل 22 توانست به مقام قهرمانی برسد اما حالا در شرایط عجیبی قرار گرفته است.

صحبت های دیروز یحیی گل محمدی به دلیل خستگی از یک فصل پر استرس و تمایل او به استراحت، ترس بزرگی برای یک چالش به حساب می آمد.

بحث در مورد آینده این تیم پس از قهرمانی، اما نگرانی بزرگ دیگری برای هواداران این تیم وجود دارد. افشین پیروانی مدیر فنی تیم پرسپولیس نیز یکی دیگر از افرادی است که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده و باید دید در فصل آینده چه نقشی در این تیم خواهد داشت.

افشین پیروانی به عنوان کاپیتان سابق این باشگاه به عنوان سرپرست تیم سرخ پوشان در فصول اخیر توانسته شرایط مناسبی را برای آنها ایجاد کند و مانند دوران بازی خود از محبوبیت بالایی در بین هواداران سرخ پوشان برخوردار است. در این فصول با وجود هجمه ها و فشارهایی که به تیم وارد می شود، او می داند چگونه تیم را در مسیر رسیدن به هدف به خوبی هدایت کند و مهره ای تاثیرگذار برای آنها به حساب می آید چرا که همیشه سعی کرده حاشیه‌های تیم را کم رنگ کند و خودش با سیبل قرار گرفتن، این مسائل را برطرف کند.

باید ببینید که هواداران دلبستگی شدیدی به پرسپولیس دارند و حتی در مقطعی پس از جدایی از این تیم و با وجود پیشنهادی که داشت ترجیح داد استراحت کند و در نهایت پس از دعوت مجدد توسط سرخ ها به این تیم بازگشت.

او همچنین جزو افراد زیادی است که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است و تقاضای کلی هواداران این است که با توجه به زحماتی که اخیرا برای این تیم کشیده است، به همکاری ادامه دهد. بعید است مدیریت باشگاه و رضا درویش که یکی از هواداران قدیمی این تیم است به دنبال او نباشند. حال باید دید هوادارانی که در فصل های اخیر در فصل نقل و انتقالات سعی در کمک به قرمزها در اهداف این تیم داشتند، چه زمانی با بازیکنان مورد نظر همکاری خواهند کرد، او چه زمانی با دعوت مدیریت برای ادامه همکاری و تمدید قرارداد مواجه خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا