اخبار خودرو

قیمت جدید پیکاپ اتوماتیک فوتون – اردیبهشت ماه 1403

قیمت جدید پیکاپ اتوماتیک فوتون - اردیبهشت ماه 1403

شرکت ایران خودرو دیزل قیمت وانت جدید تونلند G7 اتوماتیک را رسما اعلام کرد. اردیبهشت ماه 1403 اعلام شد.

بر اساس آخرین اطلاعات خودرو، توزیع کنندگان ایرانی خودرو دیزل افزایش قیمتی بین 22 تا 25 درصدی را برای محصولات این شرکت اعلام کرده اند. در ضمن قیمت پیکاپ جدید فوتون تونلند G7 اتومات هم خاصه اردیبهشت ماه 1403 اعلام شده است. فوتون تونلند G7 با قیمت یک میلیارد و 885 میلیون تومان به 2 میلیارد و 356 میلیون و 250 هزار تومان رسیده است. البته این قیمت تقریبی است و قیمت وانت فوتون اتوماتیک جدید به دلیل شماره گذاری و هزینه عوارض ممکن است کمی تغییر کند.

نام ماشین قیمت قدیمی (تومان) قیمت جدید (تومان)
فوتون تونلند G7 ۱.۸۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ۲٫۳۵۶٫۲۵۰٫۰۰۰

فوتون تونلند G7 یک پیکاپ اتوماتیک مجهز به موتور دو لیتری توربوشارژ TGDI است که 238 اسب بخار قدرت تولید می کند. گشتاور 360 نیوتن متری تونلند اتوماتیک را به قدرتمندترین پیکاپ موجود در بازار ایران تبدیل کرده است. این کامیون مجهز به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک AT ساخت شرکت ZF است که نیرو را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

این کامیون دیزلی ایران خودرو به دلیل سطح راحتی و ایمنی به عنوان کامل ترین و لوکس ترین محصول در بین رقبای خود قرار گرفته است. تونلند G7 اتوماتیک با شش ایربگ، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، ترمز دستی برقی، نگهدارنده اتوماتیک، گرمکن صندلی‌های جلو، دنده پشت فرمان، کروز کنترل، خط خوان رادار، هشدار برخورد از طرف جلو، مجهز به رادار نقطه کور، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی راننده برقی، استارت دکمه ای، انتقال نیرو به چرخ ها، اهرم دنده برقی، تودوزی چرمی داخلی، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت رویداد و غیره است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا