اخبار روز

پیش بینی یک نماینده از قیمت دلار / رضایی: آماده باشید; سقوط قیمت دلار نزدیک است

به گزارش خبرگزاری مگتو علی رضایی؛ یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار بوده ایم که با نوساناتی همراه بوده که به طور مستقیم بر قیمت طلا تاثیر می گذارد.

وی افزود: در هفت ماه گذشته و به دنبال عملیات طوفان الاقصی، قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 30 درصد افزایش داشته که به طور مستقیم بر بازار طلا و سکه ما تاثیر گذاشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: آمارها نشان می دهد که بازار ارز و طلا در سال 1402 نسبت به سال های اخیر شرایط نسبتا با ثباتی را تجربه کرده و از نظر متغیرهای بنیادی شرایط رو به بهبود است. اما نابسامانی های چند روز اخیر ناشی از عوامل اقتصادی و داخلی نبود، بلکه متاثر از افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی و همچنین رویدادها و تنش های سیاسی در منطقه بود.

رضایی با اشاره به حمله موفق و شجاعانه ایران در پاسخ به رژیم کودک کش اسرائیل، گفت: اگرچه احساس و تصور عموم مردم و همچنین تحلیل فعالان اقتصادی مبتنی بر افزایش نرخ ارز در صورت وقوع قید ایران بود. به نفع رژیم صهیونیستی، نرخ ارز جهش زیادی نداشت و پس از افزایش هیجانی و کاذب قیمت در ساعات اولیه، روند نزولی آن از سر گرفته شد و در حال حاضر حدود 65 هزار تومان است.

این نماینده ملت در خاتمه تاکید کرد: تنش های سیاسی و فضای آمادگی جنگی در همه جای دنیا باعث ایجاد نگرانی ها و نوسانات اقتصادی می شود که البته ثبات ندارد و به محض رفع التهاب و برقراری صلح به حالت عادی باز می گردد. این واقعیت که صهیونیست جنایتکار اگر رژیم جرات حمله متقابل به کشور ما را نداشته باشد، احتمال کاهش نرخ در بازار آزاد در روزهای آینده بسیار زیاد است.

۲۲۳۲۲۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا