اخبار روز سینما

عجیب و باور نکردنی؛ پیرزنی که در ۷۷ سالگی با خودش ازدواج کرد!/ عکس

یک زن مسن آمریکایی که اولین بار در سال 1965 ازدواج کرد و از شوهر سابقش سه فرزند دارد، در 77 سالگی ازدواج کرد!

زن 77 ساله ای که بیشتر سال های خود را به تنهایی زندگی می کرد، تصمیم گرفت در سال های آخر عمر با خودش ازدواج کند.

دوروتی فدلی تصمیم گرفت یک لباس عروسی و یک دسته گل رز بخرد و کشیشی را از کلیسا بیاورد تا ازدواج خود را به طور رسمی در خانه سالمندانی که در آن زندگی می کند ثبت کند.

عشق پیرزن به خودش

خیلی خوشحال به نظر می رسید و می گفت: عشق مهمترین چیز در این دنیاست. اگر خدا را دوست داشته باشی و خودت را دوست داشته باشی، دنیایت پر از گل رز می شود.

این زن که اهل ایالت اوهایو در ایالات متحده است، می گوید که ایده انجام این کار را از برنامه تلویزیونی که همسایه اش دیده بود به دست آورده است.

البته دوروتی قبلاً یک بار در سال 1965 ازدواج کرده بود و از شوهر سابقش سه فرزند دارد، اما ازدواج آنها زیاد دوام نیاورد و او مجبور شد بیشتر عمر خود را به تنهایی زندگی کند.

او گفت: می‌خواستم ازدواج کنم و زندگی شادی داشته باشم، اما همه چیز اینطور نشد و اکنون فرصتی دوباره دارم که کاری انجام دهم که خوشحالم کند.

پیرزن ۷۷ ساله افزود: به دخترم گفتم این بهترین چیزی است که تا به حال داشته ام، غیر از بچه دار شدن شما. این چیزی است که همیشه می‌خواستم و خیلی خوشحالم که آن را به من دادید.

رسانه های آمریکایی می گویند این زن مفهوم عشق به خود را وارد مرحله جدیدی کرده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا