اخبار روز سینما

پوستر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شد

پوستر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شد: همانطور که می بینید همه منتظر فصل سوم سریال هستند مندلورین (ماندالوریان) داریم تا ادامه ماجراهای «دین جارین» را ببین. آخریناً پوستر فصل سوم این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در این پست مشاهده کنید.

در این جارین را می بینیم روی استارفایترش که دینه است و در وقایع فصل دوم برنده را در دست دارد و شخصیت داشتنی بیبی یودا در اتاقک اتاقک خلبان نشسته است.

در سریال بوبا فت ، ماندالوریان به کمک فت رفته و به او می‌کند جایگاه خود را به دایمیو تاتویین حفظ کند. در همین لوک اسکای‌واکر از گروگو می‌خواهد تمرین‌های جدایی را انجام دهد و در میان برگردد، یکی را انتخاب کنید که گزینه دوم را انتخاب کنید. در انتهای سریال بوبا فت، ماندو و گروگو با هم سفری را آغاز می‌کنند.

فصل سوم ماندالوریان به این سفر می‌پردازد که در دین جاری می‌شود به چشمه‌های حیات »واقع در سیاره ماندالور تا شرافت خود را که به دلیل برداشتن کلاه‌خودش از دست داده بود دوباره به دست آورد و دوباره یک ماندالوری کرد. او در این راه باید با ماند الوری‌های دیگر وارد نبرد شود.

فصل سوم مندلورین هشت قسمت خواهد داشت و از بازیگرانی که در این فصل نقش می توانند به پدرو پاسکال پاسکال اشاره کنند. «کتی سکف»؛ «کارل ویترز»؛ «ایمی سداریس»؛ “امیلی اسوالو” و “جانکارلو اسپوزیتو”.

همچنین باید اشاره کنیم که مدتی پیش تریلر این سریال فصل سوم منتشر می شود که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

فصل سوم این سریال قرار است در تاریخ ۱ مارس سال ۲۰۲۳ پخش خود را آغاز کند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا