اخبار روز سینما

پشیمانی شدید خانم بازیگر از انتشار ویدیو دخترش!

سوفی ترنر، بازیگر 27 ساله، پس از پخش ویدیویی از فرزندش همراه با همسرش جوناس این اتفاق را تصادفی و یک اشتباه بزرگ خواند.

پی ام آپلود– سوفی ترنر بازیگر آمریکایی 27 ساله عاجزانه از طرفداران خواهش کرده است تا تصویر خصوصی دختر و همسرش را در اینترنت بازنشر نمی دهند.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود، سوفی ترنر، بازیگر سریال مشهور بازی تاج و تخت، به طور اتفاقی ویدیویی از همسرش به همراه دخترشان، ویلا، را در اینترنت به اشتراک گذاشته است.

این خانم بازیگر از طرفداران درخواست کرده است که هر گونه ویدیو یا تصویر پخش می شود از دخترش را حذف کرده و در بازنشر آن همکاری نکنند.

سوفی ترنر با به اشتراک گذاشتن یک بیانیه در اینستاگرام خود توضیح داد که به اشتراک ویدیویی از فرزندش در کنار جو یک اشتباه ساده بوده است.

ویلا در ژوئیه 2020 به دنیا آمده است.

از آن زمان، سوفی و ​​جو صاحب فرزند دیگری در سال گذشته بود.

این زوج که به حریم خصوصی فرزندان خود بسیار زیاد می‌دهند هنوز نام فرزند دوم خود را اعلام نکرده‌اند.

سوفی ترنر همسرش جوناس در مراسم مت گالا 2022

بیانیه خانم بازیگر درباره حریم خصوصی فرزندانش!

سوفی در بیانیه‌ای که به تازگی منتشر کرده است می‌گوید که می‌خواهد فرزندانش «دو ر از چشم عموم بزرگ‌شوند» و «در حریم خصوصی رشد کنند».

سوفی در این بیانیه نوشت: «اوایل امروز اشتباهی مرتکب شدم و به طور تصادفی ویدیویی از دخترمان را در استوری اینستاگرام منتشر کردم.

ما همیشه از حقوق فرزندانمان برای حفظ حریم خصوصی دفاع کرده ایم. بنابراین به اشتراک گذاشتن این ویدیو به صورت عمومی‌ کاری تمام عقاید من ا ست.»

سوفی همچنین ادامه داد که اگر این اشتباه در آینده نیز اتفاق بیفتد، طرفداران باید بدانند که بی شک یک اشتباه ساده است. به گزارش پی ام آپلود از طرفداران و سایر رسانه ها می خواهند که این فیلم را حذف کنند و به بازنشر دادن آن نپردازند.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که سوفی و ​​جو از رفتن به مراسم مت گالا که در روز دو شنبه اول ماه می برگزار شد، فقط نظر دادند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا