اخبار روز سینما

پشت پرده شایعه خانه لاکچری مارال فرجاد در مجارستان چیست ؟

به جدید تصویری از خانه لاکچری مارال فرجاد در مجارستان لو رفت و به انتشار رسید که شایعات و حواشی زیادی را با خودش همراه داشت.

اخیراً در عکسی از نمایش از خانه لوکس مارال فرجاد که در استوری منتشر شد، شایعات زیادی تحت عنوان خانه مجارستان مارال فرجاد در فضای به انتشار رسید که حواشی بسیاری را همراه داشت.

تصویر خانه مارال فرجاد در مجارستان در اینستاگرام او به انتشار رسید و معلوم شد که چه کشوری و برخی از رسانه‌ها حدس می‌زنند که خارج از کشور باشند و مجارستان، گزینه‌های احتمالی احتمالی.

خانه لاکچری مارال فرجاد در مجارستان

به نقل از برخی از خبرگزاری های داخلی، مارال فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون مدتی در مجارستان ساکن است، از خانه لاکچری‌اش در این کشور داده شده است. 29 اردیبهشت سال، مارال فرجاد در مصاحبه با رسانه‌ی اینترنتی، رسماً اعلام کرد که بر سرطان غلبه کرده و در حالی است که مارال فرجاد فرجاد تا پیش از آن هر نوع بیماری را آنکار کند.

او در این کفتگو گفت:

در مجارستان درمانم را شروع کردم و بیماری را شکست دادم.

مارال فرجاد که پس از درمان هم در این کشور ساکن شد. به تازه، خبری مبنی بر اینکه پدرش نیز در مجارستان سان شگه، به انتشار رساسده. او به روز گذشته نیز، نمایش جالب از لاکچری‌اش در مجارستان منتشر شده و توجه کاربران را جلب کرده است.

نمایش از خانه لوکس مارال فرجاد

در ادامه می‌توانید خانه مارال فرجاد را در مجارستان ببینید:

خانه مجارستان مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. مارال فرجاد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران زاده شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهر وی مونا فرجاد نیز بازیگر هستند.

مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. او فعالیت های سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در شام عروسی (۱۳۸۴)، آجری (۱۳۸۵) و دوشیزه (۱۳۸۶) و مجموعه‌هایی مانند کت جادویی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)، خاتون (۱۳۹۳) و ساعت (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته است. .

او پس از با سرطان ، برای درمان به رفت و حالا چند ماهی است در آنجا سکونت دارد و به تازگی جدید نمایش از خانه لوکس مارال فرجاد را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا