اخبار روز سینما

اختصاص لقب دختر متواضع هالیوود به دختر برد پیت و آنجلینا جولی !

شیلو، دختر 16 ساله برد پیت و آنجلینا جولی، در بین فرزندان ستاره های مشهور هالیوود لقب “متواضع” را به خود اختصاص داده است.

در صبح، شیلو جولی پیت، دختر بیولوژیکی آنجلینا جولی و برد پیت، حاضر نیست از نام خانوادگی معروف خود برای شهرت و پول استفاده کند.

شیلو جولی پیت، دختر برد پیت و آنجلینا جولی، با وجود داشتن پدر و مادر مشهورترین ستاره های هالیوود، “متواضع” خوانده می شود.

شیلو در حالی که تنها 16 سال سن دارد با استفاده از شهرت والدینش می تواند به تمام رویاهای خود دست یابد. با این حال، منبعی به مجله Life & Style فاش کرد که او نمی خواهد از پول و شهرت والدینش استفاده کند.

این نوجوان سعی می کند استقلال مالی داشته باشد و رویاهای خود را دنبال کند. این منبع ادعا کرد که شیلو یکی از فروتن ترین بچه های هالیوود است.

او همچنین فاش کرد که شیلو بسیار مودب و حلیم است.

او اصرار دارد که خودش پول دربیاورد، بیشتر لباس‌هایش را از فروشگاه‌های دستفروشی می‌خرد، و دوستانی از همه اقشار دارد.»

این فرد قبل از پرداختن به علایق و سرگرمی‌های شیلو افزود: «او بیشتر از سن خود می‌فهمد و مانند یک بزرگسال رفتار می‌کند. او حتی در ساخت و کارگردانی یک فیلم با پدرش همکاری داشته است.

دختر متواضع عاشق اروپاست!

این منبع فاش کرد که یکی از آرزوهای شیلو 16 ساله سفر به دنیاست و علاقه زیادی به کشورهای اروپایی دارد.

با این حال، شیلو تصمیم می گیرد در نیویورک مستقر شود.

با این کار، به برخی از کشورهای مورد علاقه خود مانند ایتالیا و اسپانیا نزدیکتر خواید شد.

منبع دیگری در مورد این جوان در اوایل سال جاری گفت: “شیلو بسیار خوش اخلاق است.” او دیگر کودک نیست. او مانند یک بزرگسال رفتار می کند.”

این دختر 16 ساله چندین شغل مدلینگ را نیز به دست آورده است، اما به گفته Morning Time، او نمی تواند تصور کند که تمام وقت مدلینگ باشد.

با این حال شیلو اعلام کرده است که برخی از این پیشنهادها را برای کسب درآمد و پس انداز برای پروژه های هنری و سینمایی خود می پذیرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا