اخبار روز سینما

ویدیو: آرزوی کیومرث پوراحمد درباره پایان زندگی

پس از مرگ غم‌انگیز کیومرث پوراحمد و حواشی آن، دلنوشته‌ای از آرزوی کیومرث پوراحمد درباره پایان زندگی برایش به انتشار رسیده که جالب توجه است.

مرگ کیومرث پوراحمد و خودکشی او، حواشی زیادی را به وجود آورد، پس از آن، دلنوشته کیومرث پوراحمد درباره مرگ ، تحت عنوان آرزوی کیومرث پوراحمد از لحظه مرگش در فضای مجازی منتشر شد که آرزوی مرگ کیومرث پوراحمد را نشان می دهد.

آرزوی کیومرث پوراحمد درباره پایان زندگی

سجاد آوینی مستندساز و فرزند شهید آوینی بخشی از پوراحمد را منتشر کرد که در این، مرحوم پوراحمد درباره پایان زندگی اش گفته است. او در این مصاحبه گفت:

ایشالا تا وقتی زنده‌ام، می‌توانم فیلم بسازم… و اگر روزی ببینم فیلم بسازم، آرزوی مرگ کیومرث پوراحمد این است که بمیرم. بمیرم زودتر که حوصله تخت خواب و لگن و اینجور چیزها را دیگر ندارم، کات…

کیومرث پوراحمد (۲۵ آذر ۱۳۲۸ ۱۳۲۸ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲)، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و تهیه‌کننده ایرانی. پوراحمد یکی از مهم‌ترین فیلم‌سازان نسل بعد از انقلاب ۵۷ است که در دهه‌های ۱۳۶۰ ۸۰ فیلم‌ها و سریال‌های موفق و بهیادماندنی در کارنامه‌اش ثبت کردند. وی در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در ویلایی در بندر انزلی خودکشی کرد و جان باخت.

در ادامه می‌توانید آرزوی کیومرث پوراحمد از لحظه مرگش را ببینید:

دلنوشته کیومرث پوراحمد درباره مرگ

کیومرث پوراحمد ۲۵ آذر ۱۳۲۸ در نجف آباد اصفهان زاده شد. پروین دخت یزدانیان، بی‌بی سریال قصه‌های مجید، مادرش بود. دخترش، مریم پوراحمد، هم در فیلم شب یلدا به ایفای نقش پرداخته است. پوراحمد زندگینامه خود را در کتابی تحت عنوان کودکی نیمه‌تمام منتشر کرده است. فیلم مستندی زندگی پوراحمد به نام «به خاطر کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث کیومرث

کیومرث پوراحمد خود را با نقدنویسی به‌خصوص در ماهنامه آغاز کرد و از ۱۳۵۳ با دستیاری کارگردان مجموعه تلویزیونی آتش ساخته‌های نادر نادر ابراهیمی وارد فیلمسازی حرفه‌ای شد. اولین فیلم، داستان خیابان دراز، را در سال 1357 ساخت که به‌دلیل با یک بار دیگر تکرار نشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا