اخبار روز سینما

جزئیات موضوعی کتاب جدید کیوان ساکت منتشر شد !

روز گذشته، خبری کامل از جزئیات تکمیلی کتاب جدید کیوان ساکت منتشر شد که بازخوردهای متنوع را با خودش در فضای رسانه به همراه داشت.

پس از اینکه اخبار مبنی بر کیوان ساکت و انتشار کتاب جدیدش به انتشار رسید، انتشار رمان کیوان ساکت بازخوردهای زیادی را به همراه داشت. پس از انتشار این خبر، شرح کتاب کیوان ساکت را به شما می اندیشید گفت.

جزئیات موضوعی کتاب جدید کیوان ساکت منتشر شد !

روز گذشته در طی کنسرتی که کیوان ساکت برگزار می شود،، کتاب آموزشی کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و تار با عنوان چین تاک تاک همسایه در دسترسی مخاطبان مخاطبان قرار دارد.

کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار درباره انتشار این کتاب گفت:

شرح کتاب کیوان ساکت و کتاب جدیدم عنوان خوشه چین تاک همسایه شامل آهنگ غربی از دوره تا دوره رمانتیک، توسط انتشارات واریژان منتشر شد.

این آثار ساخته شده بزرگان موسیقی غرب مانند موتزارت، باخ، ویوالدی، شوپن، پاگانینی. این آثار در طول این سال ها با همراهی تار ارکستر یا پیانو اجرا شده به صورت آلبوم نیز ارائه شده است.

در ادامه می توانید تصویری از کیوان ساکت را ببینید:

انتشار رمان کیوان ساکت

شرح کتاب کیوان ساکت

وی در اطلاعاتی که از این کتاب منتشر کرد ادامه داد:

مدتی پیش تصمیم گرفتم نت این آهنگ‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهم. از این نت این آثار را هم برای ساز و هم برای ساز تار در این دفتر و هنرجویان و هر دو ساز می‌توانند از آن بهره ببرند. این کتاب هنرجویان دوره عالی تار و سه تار و نوازندگان عود هم از این کتاب ساز.

کیوان ساکت، در ۱۴ تیرماه ۱۳۴۰ در خانواده‌ای فرهنگی در مشهد چشم به جهان گشود. وی از با شخصیت مادر و پدر خویش به و نقاشی پرداخت، در نقاشی شاگرد مانند اُستاد صادق‌پور، در،، استاد پیراسته، در رنگ و روغن و آبرنگ نیز شاگرد استاد دوّلّو دوّلّو.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا