اخبار روز سینما

ویدئو: لحظه اعلام نتایج برنده بهترین فیلم مراسم اسکار

بامداد امروز، بلاخره انتظارها به پایان رسید و نود و پنجمین اسکار برگزار شد. در ادامه لحظه اعلام نتایج برنده بهترین فیلم مراسم اسکار را دید.

اسکار 2023، مملو از فیلم‌های جذابی بود که در سال 2022 اکران و یا پخش شدند و مردم آناها بودند. بامداد امروز مراسم اسکار برگزار می‌شود و یکی از اتفاق‌ها، جایزه‌ی اهدایی بهترین فیلم به‌شمار می‌رفت که به فیلم‌های سینمایی فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های سینمایی را به خود اختصاص داده‌اند. که که که که که که که که که که که که که که که که که که

بیشتر بخوانید:

اسامی تمامی برندگان جوایز اسکار 2023

لحظه اعلام نتایج برنده بهترین فیلم مراسم اسکار

فیلم همه چیز همه جا همه در یک زمان یکی از فیلم‌هایی بود که در سال 2022 توجه ببسیاری از مخاطبین سینما را به خودش جرد می‌دهد. شب گذشته جریان اهدای جوایز اسکار ، این فیلم اهدایی جایزه را از سمت و سمت اصلی دریافت کرد و با 7 جایزه ، پُر افتخارترین فیلم اسکار 2023 شد.

در ادامه می‌توان لحظه اعلام نتیجه بهترین فیلم اسکار را ببینید:

لحظه اعلام نتیجه جایزه بهترین فیلم اسکار

بام امروز، و پنجمین مراسم اسکار برگزار شد که به بهترین فیلم‌های ساخته شده در سال 2022، جوایزی هر زمینه‌ای تعلق گرفت. فیلم‌های بسیاری از این جوایز بودند، پر افتخارترین فیلم اسکار 2023 در مراسم سروصدای بسیاری برپا کرد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا