اخبار روز سینما

چالش عجیب همسر سابق تام کروز/خوردن کرم‌ها و ملخ‌های زنده!

به گزارش پی ام آپ نیکول کیدمن، هنرپیشه مطرح هالیوود که سابقه بازی در فیلم های مهمی مانند چشمان کاملا بسته و مرد شمالی را دارد، مدتی با تام کروز دیگر ستاره هالیوود در ارتباط بود. با این حال، این زوج در سال 2001 طلاق گرفتند.

این دو بازیگر مطرح هالیوود نیز در دوران میانسالی خود از روش های متفاوتی پیروی می کردند. تام کروز سعی کرده با رعایت رژیم غذایی سالم بدن خود را در شرایط ایده آل نگه دارد، در حالی که نیکول کیدمن ترجیح داده به خود سخت نگیرد و لذت های زندگی را از خود دریغ نکند.

نیکول کیدمن پس از خوردن کرم و ملخ: موفق شدم زنده بمانم

در سال 2017، نیکول کیدمن در Big Little Lies ظاهر شد و نقش  سلسته رایت را بازی کرد. این سریال به شدت مورد تحسین منتقدان و مردم قرار گرفت و به خصوص بازی کیدمن به شدت مورد تحسین قرار گرفت. کیدمن برای بازی در این سریال چهارده قسمتی برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره معتبر امی شد.

وقتی نیکول کیدمن کرم‌ها و ملخ‌های زنده را خورد. چالش عجیب همسر سابق تام کروز

پس از این موفقیت بزرگ بود که برنامه تلویزیونی Vanity Fair مصاحبه ای با نیکول کیدمن ترتیب داد. در بخشی از این نمایش، کیدمن برای خوردن حشرات زنده به چالش کشیده شد.

غذایی که نیکول کیدمن باید می خورد از کرم های زنده تشکیل شده بود که به شکل ترد و آبکی سرو می شدند. قسمت دیگری از این غذا شامل جیرجیرک و کرم آرد بود. کیدمن این غذای عجیب را با خوردن ملخ به پایان رساند. در پایان کیدمن پس از پشت سر گذاشتن این چالش رو به دوربین گفت:

بگذارید بگویم که من برنده شدم. من موفق شدم زنده بمانم.

جایزه یک عمر دستاورد نیکول کیدمن به تعویق افتاد

اخیراً گزارش شده است که نیکول کیدمن به زودی جایزه یک عمر دستاورد را از بنیاد AFI دریافت خواهد کرد. با این حال، این هرگز اتفاق نیفتاد و AFI بیانیه‌ای منتشر کرد و دلیل آن را توضیح داد:

بیش از نیم قرن است که جایزه یک عمر دستاورد توسط بنیاد ما داده می شود و این جایزه همیشه به هنرمندان بزرگ داده شده است. هرچند اخیرا تصمیم گرفتیم این جایزه را در دو بخش (یکی برای نویسندگان و دیگری برای بازیگران) اهدا کنیم. این تغییر ساختار باعث شد که امسال نتوانیم مراسم اهدای جوایز را مانند سال های گذشته برگزار کنیم. اما کار ما در سال آینده با ساختاری جدید ادامه خواهد یافت.

وقتی نیکول کیدمن کرم‌ها و ملخ‌های زنده را خورد. چالش عجیب همسر سابق تام کروز

نیکول کیدمن اخیراً نقش ملکه آتلانا را در مجموعه فیلم های آکوامن بازی کرده است. قسمت جدید این مجموعه با نام Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در زمستان سال جاری منتشر شود.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا