اخبار روز سینما

حمله به نونخ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته اید؟







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، فصل پنجم سریال «نون خا» نشان داد که دنباله های سریال های تلویزیونی دیگر رونق گذشته را ندارند که نمونه آن سریال جدید «نون خا» است! به همین دلیل روزنامه فرهیختگان در یادداشتی به انتقاد از سریال سعید آقاخانی پرداخت و این سریال تلویزیونی را ناموفق خواند.

* حالا خ در فصل پنجم دو چیز مدیون است. یکی خاطرات دوست داشتنی طرفداران او از فصل های قبل، مانند داستان عاشقانه سلمان و شیرین و دیگر شخصیت هایش که لحن و رفتارشان برای روایت داستانی جذاب طراحی شده است. این امتیازهای ویژه برای یک سری یک مزیت است اما از طرفی توقعات را هم افزایش می دهد. این انتظار بحق طرفداران این سریال بود که اگر سازندگان نون خ ایده قابل توجه و پیشروانه ای نسبت به قبل ندارند، بهتر است به داستان گویی و مزخرف تکیه نکنند.

* ولی یکی یکی از مشکلاتی که سریال نون-خ در گام پنجم داشت، بازگشت به این نقطه بود. اگرچه ایده اولیه در چارچوب اهداف سازمانی کانال طراحی شده بود، اما نتوانست آنطور که باید به دست مخاطبان برسد. ایده ای برای یک سری 25 قسمتی، موتور کششی نبود و لذا نتوانست نیروی واحدی را تشکیل دهد که به شخصیت ها و خرده روایت ها انسجام بدهد.

* کارگردانی سکانس‌های خیابانی و مینی‌بوس کار ساده‌ای نیست و نویسنده و کارگردان سریال با گنجاندن لحظات کمدی و کسل‌کننده‌کردن این قسمت‌ها تلاش کردند تا این قسمت‌ها خسته‌کننده نباشند و آن‌قدر خسته‌کننده باشند که آدم‌ها و شوخی‌ها در آنجا حضور داشته باشند. . با این حال، فصل پنجم نون خ کم اتفاقات کوچک و سکانس های ویروسی برای فضای مجازی نبود. سکانس‌هایی که از هسته داستان حذف شده‌اند، تأثیر کلی را کم نمی‌کنند.




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا