اخبار ارز دیجیتال

واکنش طلا به تورم در دو قسمت/ بیت کوین تکان نخورد

با اینکه قیمت هر اونس طلا پس از انتشار گزارش تورم آمریکا تقریبا 0.7 درصد افزایش یافت، اما در ساعات پایانی روز کاهش یافت.

به گزارش پی ام آپ، در حالی که بسیاری از بازارها منتظر انتشار گزارش تورم آمریکا بودند، این گزارش منتشر شد و به گفته وی، تورم سالانه آمریکا به 4.9 درصد کاهش یافت.

این در حالی بود که انتظار می‌رفت تورم سالانه در فروردین ماه 5 درصد باشد و تحقق تورم کمتر از پیش‌بینی‌شده در پی استقبال این گزارش از طلا و طلا گام بلندی به سمت بالاترین رکورد خود برداشت. با توجه به نرخ تورم سالانه واحد ایالات متحده، خوش‌بینی بازار در پایان دوره فشار فدرال رزرو افزایش یافت.

این در حالی است که تورم ماهانه این گزارش حاکی از افزایش 0.4 درصدی قیمت در فروردین ماه نسبت به ماه قبل است، در حالی که تورم ماهانه ماه قبل، فروردین، تنها 0.1 درصد بوده و از سوی دیگر، تورم اصلی در ایالات متحده است. ایالات هنوز بسیار بالاتر از سطح هدف بانک مرکزی است.

همه این شاخص ها باعث شد تا خیال بازار در مورد پایان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آسان نباشد.

به گفته تحلیلگران طلا، نشانه های بیشتری از پایان افزایش نرخ بهره لازم است تا طلا روند صعودی را آغاز کند.

حتی اگر بیت کوین امروز تا وسط کانال 28000 دلار پیش رفت، در ساعات پایانی معاملات روز چهارشنبه به کانال 27000 دلار بازگشت تا تقریباً کار را در سطح قیمت روز قبل به پایان برساند.

اتریوم نیز امروز نیم درصد افزایش قیمت داشت و به سطح قیمت 1860 دلار رسید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا