اخبار روز

واریز جدید به حساب معلمان آنها را شگفت زده کرد!

به گزارش پی ام آپ، حمیدرضا نجف پور کردی از موسسه صندوق پس انداز فرهنگیان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سال مالی منتهی به 31 شهریور 1401 اظهار داشت: سود مصوب مجمع بین فرهنگیان عضو این موسسه تسهیم شده است.

وی با اشاره به اینکه سود در نظر گرفته شده برای اعضای معلم جزو دارایی های آنها بوده و با توجه به وضعیت آنها اعمال می شود، تصریح کرد: از سود 16 میلیارد ریالی بیش از 2.5 هزار میلیارد ریال متعلق به 121 هزار و 200 نفر است. از  اول مهر ١۴٠٠ تا اسفند ١۴٠١  که به حساب نقدی شما واریز شده و قابل برداشت است.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در توضیح روند واریز وجوه برای فرهنگیان بازنشسته عضو موسسه، اعلام کرد که واریز این مبالغ به حساب‌های شاغلان نزد بانک‌های سرمایه، ملی و سایر بانک‌ها انجام شده است. این اقدام در راستای تحقق سیاست‌های بانک مرکزی و صندوق ذخیره جهت احیای بانک سرمایه انجام گرفته است. بنابراین، از تمامی اعضای شاغل در صندوق ذخیره فرهنگیان خواسته شده است که به منظور حمایت از بانک سرمایه، حساب خود را در این بانک افتتاح کنند.

نجف پور کردی افزود: افتتاح حساب فرهنگیان در بانک سرمایه، پرداخت به موقع موسسه را تسهیل می کند. بازنشستگی برای آنها باید زمان به حداقل برسد، ضمن اینکه به ارتقای هر چه بیشتر توانمندی های این بانک کمک می کند.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه میانگین سود اعضای بازنشسته در سال مالی منتهی به 31 شهریور 1401 بیش از 20 میلیون ریال بوده است، اظهار داشت: سود بیشتر پرداختی بیش از 110 میلیون ریال است.

او درباره نحوه اطلاع فرهنگیان عضو از میزان تخصیص سود خود گفت: فرهنگیان شاغل می‌توانند با مراجعه به وب سایت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در قسمت صورت وضعیت اعضا یا با نصب سوپراپلیکیشن فرهنگیان به نشانی https://szf.satpay.ir سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ١۴٠١را که به حساب آنها منظور شده است، مشاهده کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا