اخبار ورزشی

احتمال پیوستن لیونل مسی به MLS!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، با پایان رسمی قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن در 30 ژوئن، او بازیکن آزاد خواهد بود، این در حالی است که پاری سن ژرمن قبل از آخرین بازی فصل لیگ یک جدایی او را تایید کرد.

گمانه زنی ها در مورد انتقال بعدی این بازیکن 35 ساله از آن زمان تشدید شد و بارسلونا رسما تلاش های خود را برای بازگرداندن لئو به نیوکمپ افزایش داد. باشگاه الهلال عربستان نیز در ماه های اخیر تلاش هایی برای جذب مسی انجام داده است، اما گیلام بالاگو، روزنامه‌نگار معروف اسپانیایی. اکنون مشخص شده است که کاپیتان آلبی سلسته قصد دارد به آمریکا برود.

اینتر میامی با کمک شرکای تجاری خود، اپل و آدیداس، در رقابت برای جذب مسی پیروز شده است. رسانه ها ورزشی گزارش شده است که برنده جام جهانی سهمی از درآمد حاصل از پخش مسابقات باشگاه در پلتفرم Season Pass MLS Apple TV+ را دریافت خواهد کرد، ضمن اینکه آدیداس نیز به عنوان اسپانسر به دنبال تمدید قرارداد با فوق ستاره آرژانتینی است.

پدر مسی در اوایل این هفته اعتراف کرد که پسرش علاقه مند به بازگشت به بارسلونا است، اما وضعیت مالی نامشخص او در نهایت معامله را غیرممکن کرد. جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا همگی باشگاه را ترک کرده اند، اما بارسا هنوز برای جذب بازیکنان جدید به کاهش قابل توجه دستمزد نیاز دارد. در همین حال، الهلال برای جذب احتمالی مسی باید حداقل تا سال 2024 صبر کند، زیرا این مهاجم درخواست کرده است تا انتقالش به خاورمیانه را به تعویق بیاندازد تا او گزینه های خود را پس از ترک پاری سن ژرمن ارزیابی کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا