اخبار ورزشی

هیئت فوتبال اصفهان 2(23)_گلساپوش یزد 2(22)/شکست گلساپوش از اصفهانی ها

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های فوتبال ساحلی هیات فوتبال اصفهان و گلساپوش یزد امروز چهارشنبه 17 خرداد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی از ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند. تیم هیئت فوتبال اصفهان در ضربات پنالتی با نتیجه 23 بر 22 به برتری رسید.

اسامی بازیکنان هیئت فوتبال اصفهان: مهیار بهارلویی، حسین کارگر، علی کاظمی، رضا دیری، میلاد قنبری، محمدرضا دادخواه، مسعود حسنی‌پور و امیر ارسلان غفرالهی.

سرمربی: مجید هاشمی

اسامی بازیکنان گلساپوش یزد: حمید بهزادپور، سید محمد داستان، علی میرشکاری، رضا امیری زاده، محمد معصومی زاده، مصطفی دهقانی، سید علی ناظم، عباس رضایی، محمدعلی مختاری، محمدرضا دهقانی، محمد مرادی و محمد علی نظر زاده.

سرمربی: مسعود میرشمسی

در نیمه اول این دیدار گلساپوش بازی هجومی ارائه کرد و در آن سوی زمین بازیکنان هیئت فوتبال اصفهان در دفاع خوب کار می کنند و دروازه بان این تیم عملکرد چشمگیری دارد. گل اول این دیدار را رضا دیری برای هیات فوتبال اصفهان به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود اصفهانی ها به پایان برسد.

در نیمه دوم این بازی مهیار بهارلویی دروازه بان تیم هیئت فوتبال اصفهان درخشان ظاهر شد، باد در ورزشگاه تختی تیرانا شدت گرفت. دروازه بان گلساپوش هم عملکرد خوبی دارد، علی میرشکاری با دو گل گلساپوش را پیش انداخت تا این بار با نتیجه دو بر یک به سود یزدی ها به پایان برسد.

در نیمه سوم شاگردان هاشمی برای گل تساوی تلاش کردند تا حسین کارگر بازی را به تساوی بکشاند. گلساپوش حملات خطرناکی روی دروازه بهارلویی ها انجام داد اما نتیجه ای نداشت و وقت قانونی این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در سه دقیقه وقت اضافه دو تیم به گل نرسیدند و ضربات پنالتی بسیار طولانی بود و این دیدار با نتیجه 23 بر 22 به سود هیات فوتبال اصفهان به پایان رسید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا