اخبار روز

همکاری بین Ezkiwam و Banimed; تسهیل خرید اعتبار برای کاربران

این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا با دریافت اعتبار از Ezkiwam محصولات مورد نظر خود را به صورت اعتباری از BonnyMed خریداری کرده و مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

Bonnie Mod; تجربه در صنعت مد و لباس آنلاین

مد بانی یکی این یکی از قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین با تمرکز بر مد و لباس است که در سال 2014 راه اندازی شد. در سال‌های اخیر، Bonny Fashion سبد محصولات خود را به گونه‌ای گسترش داده است که علاوه بر مد و لباس، محصولات مختلفی از جمله ساعت، لوازم آرایشی، عطر، ادکلن و لوازم شخصی را نیز شامل می‌شود، و اخیراً شامل انواع سبک زندگی، دکوراسیون و لوازم خانگی می‌شود. سبد محصولات را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بانی مید با هدف ارائه خدمات با کیفیت بالا، محصولات خود را از بین برندهای معتبر و باکیفیت انتخاب کرده است تا تجربه خرید آنلاین خوشایند و مطمئنی را برای کاربران خود فراهم کند. از مهم ترین مزایای فروشگاه اینترنتی Bonnymode می توان به روش های مختلف ارسال، تضمین اصالت کالا و خدمات پس از خرید اشاره کرد.

ازکیوام; ارائه دهنده پیشرو راه حل های مالی و اعتباری

پلتفرم Ezkiwam راه حل های مالی و خرید اعتباری را ارائه می دهد. فرآیند اخذ اعتبار خرید در مدل های سنتی پیچیدگی های زیادی را به همراه دارد و ازکیوام سعی دارد این فرآیندها را به ساده ترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار دهد. در Ezkiwam کاربران می توانند به راحتی وام مورد نیاز خود را بدون نیاز به ضامن دریافت کنند و در فروشگاه های مختلف همکار Ezkiwam می توانند محصولات مختلفی مانند کالاهای دیجیتال، مد و لباس، طلا، لوازم خانگی و خدماتی مانند بیمه و مسافرت را خریداری کنند. اقساط

فرآیند ساده و سریع دریافت وام، سقف بالای اعتبار قابل دریافت، تنوع محصولات و فروشگاه های همکار مطمئن از مهم ترین مزایای وام خرید ازکیوام است.

همکاری بین Ezkiwam و Banimed; خرید اعتباری آسان برای همه کاربران

با توجه به سابقه و شهرت Bonny Fashion در زمینه فروش آنلاین محصولات به ویژه مد و لباس و همچنین استقبال کاربران، این مجموعه به دنبال توسعه خدمات خود به ویژه در زمینه تسهیل روش های پرداخت بوده است. از سوی دیگر، هدف ازکیوام برای حفظ کیفیت خدمات، همکاری با گیرندگان قابل اعتماد است. فرصت جدید ارائه شده توسط همکاری ازکیوام و بانیمود به کاربران این امکان را می دهد تا وام مورد نظر خود را در یک فرآیند ساده و سریع و بدون نیاز به ضامن ازکیوام دریافت کنند و با این وام محصولات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. از BonnieMed خرید کنید.

یکی از مهم ترین مزیت های خرید اعتباری از بانیمد با اعتبار ازکیوام، سهولت وام گرفتن، تنوع زیاد محصولات در بانیمد، فرآیند خرید و ارسال ساده و بازپرداخت طولانی مدت اقساط می باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا