اخبار روز

نیفلو; تسکین زانو درد در کمتر از 15 دقیقه (+ فیلم و عکس)

عصر ایران – جریان زانو شبیه کلاه ایمنی برای کاسه زانو انسان است و از گرما، نور و ماساژ برای تسکین درد این مفصل استفاده می کند. گرما گردش خون را تقویت می کند، نور باعث ترمیم سلول ها می شود و ماساژ درد را تسکین می دهد.

Niflo می‌تواند سریع‌تر از قرص‌ها و بهتر از اسپری‌های موضعی عمل کند و بدون استفاده از مواد شیمیایی یا حتی با تجویز پزشک، تسکین دهنده‌ای است. زانو درد کمک.

نیفلو; سه دستگاه در یک دستگاه برای تسکین و بهبود زانو درد

چی درد چه در حال گذراندن یک تمرین سخت یا آسیب دیدگی باشید، چه با دردهای مزمن مرتبط با افزایش سن یا فقط بخواهید زانوی خود را در فرم و عملکرد خوب نگه دارید، Niflo می تواند به شما کمک کند. این دستگاه برای جوانسازی مفصل و تسکین درد با رفع این مشکل به صورت سطحی و عمیق طراحی شده است.

ترکیبی از گرما درمانی و ماساژ کیسه هوا بر روی سطح زانو آنها گردش خون را تقویت می کنند و فیزیوتراپی برای مفصل ارائه می دهند. از سوی دیگر، نوزده لامپ مادون قرمز مستقل در سطح عمیق تری کار می کنند و با کمک به بازسازی سلول های آسیب دیده، علت درد را هدف قرار می دهند.

با توجه به اینکه پس از بازیابی سفتی یا زانو درد آیا می خواهید آسیب یا فشار روی مفصل را ترمیم کنید یا فقط بعد از یک روز کاری طولانی زانوهای خود را شل کنید؟ با استفاده از کنترل پنل Niflo می توانید بین حالت های مختلف یکی را انتخاب کنید. مناسب را انتخاب کنید.

نیفلو; زانو درد را در کمتر از 15 دقیقه تسکین دهید

تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که Niflo را مانند یک محافظ زانو به دور مفصل خود بچسباند. یک صفحه نمایش لمسی LCD دی این به او اجازه می دهد تا تنظیمات Niflo و بین حالت های مختلف را کالیبره کند یکی همچنین امکان تنظیم دستی میزان گرما و فشار ایربگ ها وجود دارد.

دما را می توان بین 45 درجه سانتیگراد برای تسکین درد و سفتی و 55 درجه سانتیگراد برای درمان دردهای شدیدتر تنظیم کرد. با انتخاب حالت مورد نظر، Niflo شروع به کار می کند. عملکرد کیسه های هوا احساس یک ماساژ تسکین دهنده را شبیه سازی می کند و به تسکین درد و آرامش کمک می کند. در همان زمان، نیفلو به مدت 15 دقیقه از گرما و نور درمانی استفاده می کند و سپس به طور خودکار خاموش می شود.

نیفلو; برای بهبود وضعیت زانو علت اصلی درد را از بین ببرید

نیفلو; زانو درد را در کمتر از 15 دقیقه تسکین دهید

چیزی که نیفلو را متمایز می کند این است که بدون نیاز به داروهای تهاجمی مانند داروها، جراحی یا حتی اسپری های موضعی درد و جراحات را تسکین و التیام می بخشد. این دستگاه به طور موثر علت اصلی درد را هدف قرار می دهد و بدن را به بهبودی تشویق می کند. نیفلو انواع مشکلات از التهاب و درد معمولی مفاصل گرفته تا خستگی و سفتی دارد زانو موارد جدی تری مانند پارگی منیسک یا رباط صلیبی را پوشش می دهد.

قیمت این دستگاه 249 دلار است. Niflo بی سیم و قابل حمل است، بنابراین می توانید از آن در خانه استفاده کنید یا حتی آن را با خود به محل کار یا باشگاه ببرید. یک چرخه 15 دقیقه ای برای تسکین و درمان روزانه توصیه می شود. این دستگاه را می توان از طریق کابل USB شارژ کرد.

نیفلو; زانو درد را در کمتر از 15 دقیقه تسکین دهید

نیفلو; زانو درد را در کمتر از 15 دقیقه تسکین دهید

نیفلو; زانو درد را در کمتر از 15 دقیقه تسکین دهید

نیفلو; زانو درد را در کمتر از 15 دقیقه تسکین دهید

نیفلو; زانو درد را در کمتر از 15 دقیقه تسکین دهید

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا