اخبار روز

نکته سوم پلیس در مورد حجاب

به گزارش مگتو، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی کشور در اطلاعیه ای بار دیگر از همراهی و همراهی مردم قانونمند ایران در اجرای «طرح نور» تشکر کرد. وی گزارشی از اقدامات فرجا از ابتدای پروژه تا به امروز را تشریح کرد.

در ابلاغیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است: با اجرای طرح نور از شنبه 25 فروردین 1403 اکثر زنان این مرز و بوم با نیروهای انتظامی و امنیتی تعامل، همکاری و همراهی داشتند. گزارش‌های میدانی و تحقیقات دقیق با استفاده از ابزار هوشمند نشان داده است که وضعیت عفاف و حجاب در کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر است و این شرایط در روزها و هفته‌های آینده بهتر و مناسب‌تر خواهد شد. لذا اجرای طرح نور مطابق با خواست عمومی و سازندگی جامعه و مسئولان اجرایی کشور و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان نیروی انتظامی و سایر ماموریت های امنیتی و انتظامی ادامه خواهد داشت. و برخی شیطنت های رسانه ای با کانال کشی مخالفان در اجرای سناریوهای ساختگی بر عزم و اراده پلیس هیچ تاثیری نخواهد داشت.

ناگفته نماند که پلیس عاری از خطا نیست و هرگونه تخلف ماموران مجازات می شود. فضا و راهبرد کنونی فرجا در شرایط کنونی حفظ نظم و انضباط اجتماعی در قالبی مثبت و احتیاطی است و تنها با هنجارشکنانی که حریم و حرمت شهروند ایرانی را نقض می کنند، با دقت و حساسیت عمل خواهد کرد.

در پایان از نیروهای وظیفه شناس که با شجاعت و خویشتن داری توأم با اقتدار در انجام این ماموریت مهم تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنیم و از همراهی همیشگی و مستمر شما مردم فهمیده و مهربان تشکر می کنیم باید به طور مشترک امنیت روانی و اجتماعی جامعه را مدیریت کنند

۲۳۳۲۳۳

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا