اخبار ارز دیجیتال

معرفی ۷ افزونه فوق‌العاده ChatGPT

چت‌جی‌پی‌تی (chatgpt) ربات چت مصنوعی مصنوعی که اوپن‌آی‌آی (OpenAi) طراحی و عرضه می‌شود. این ابزار مصنوعی ازطریق گفت وگوی متنی با کاربرانش می‌کند و با کمک گرفتن از پردازش انسانی و روش‌های استفاده به هر پرسشی پاسخ می‌دهد. هدف اصلی چت‌جی‌پی‌تی طبیعی‌ترکردن سیستم‌های هوش مصنوعی برای تولید است. در واقع، این ربات ایجاد‌بر هوش مصنوعی به‌معنای واقعی کلمه همه‌چیز را می‌داند!

بیشتر بخوانید: تعریف بیت کوین از نگاه ChatGPT، هوش مصنوعی جنجالی این روزها

ابزارهایی برای به کارگیری ChatGPT در زندگی روزمره

جت‌چی‌پی‌تی‌اً زیاد به‌راه انداخته می‌شود و احتمالاً شما یا با آن کار یا حداقل درباره‌اش شنیده‌اید. در این کوتاه و کاربردی، به‌کمک مقاله‌ای از وب‌سایت، توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توان ابزار پیشرفته و جدید Chatgpt را در زندگی روزمره خود استفاده کرد. برای این، به ابزارها و افزونه‌های اشاره می‌کنیم که برمبنای Chatgpt راه‌اندازی می‌شود. این ابزارها می‌توانند کارهای روزانه را به شما کمک کنند تا نتیجه بهتر و سریع‌تری داشته باشید.

ابزار شماره ۱: افزونه کروم گوگل

افزونه‌های کروم گوگل به شما اجازه می‌دهد تا ChatGPT را به‌راحتی همه‌جا به کار بگیرید. با این افزونه می‌توانید بنویسید و ایمیل‌های خود را بررسی کنید. حتی اگر هستید، با افزونه‌های کروم گوگل می‌توانید باگ‌هایی را که نوشته‌اید پیدا کنید. کارکردهای جذاب فقط به اینها ختم نمی‌شوند و پیشنهاد می‌کنند درعمل آن‌ها را امتحان کنید.

ChatGPT

ابزار شماره ۲: ترکیب ChatGPT با موتورهای جست‌وجو

اگر می‌دهید Chatgpt را با موتورهای معمولی ادغام کنید تا بدون نیاز به استفاده از پاسخ‌های مستقیم این افزونه مختصر را دریافت کنید. فقط کافی است در مرورگرهای کروم و فایرفاکس به پاسخ‌های چت‌جی‌پی‌تی مستقیماً در جست‌وجوی گوگل خود را اضافه کنید.

معرفی۷ افزونه فوق‌العاده ChatGPT
گیت‌هاب افزونه ترکیبی ChatGPT با موتورهای جست‌وجو

بیشتر بخوانید: ظهور توکن های پامپ و دامپ همنام با ChatGPT و موتور جستوجوی بینگ

اگر مایل‌اید تا موتور جست‌وجوی استفاده کنید، می‌توانید از موتور موتور موتور موتور موتور موتور جست‌وجوی جست‌وجوی perplexity بهره ببرید. این موتور ترکیبی از chatgpt و موتور جست‌وجوی bing است و می‌تواند مستقیماً به پرسش‌هایتان بدهد.

معرفی۷ افزونه فوق‌العاده ChatGPT
اسکرین‌شات وب‌سایت Perplexity

ابزار شماره ۳: استفاده از دستورهای صوتی با ChatGTP

اگر طرفدار ابزارهای هوش الکسا (Alexa) یا سیری (Siri) باشید، دلتان می‌خواهد پرسش‌ها یا خواسته‌هایتان را با صدای بخواهید. برای شما افزونه های ویژه طراحی شده است که می توانید از مرورگر کروم خود مستقیماً با Chatgpt مکالمه صوتی استفاده کنید.

معرفی۷ افزونه فوق‌العاده ChatGPT
افزوده گفت‌وگوی صوتی با ChatGTP

ابزار شماره ۴: ادغام ChatGTP با تلگرام و واتساپ

اگر با پیام‌رسانی‌های تلگرام و واتساپ کار به کمک بروید، می‌توانید از طریق تلگرام به چت‌جی‌پی‌تی دسترسی داشته باشید.

معرفی۷ افزونه فوق‌العاده ChatGPT
ربات تلگرام ChatGPT

اگر با واتساپ راحت‌تر هستید، با این دستورالعمل‌ها، می‌توانید در حساب واتساپ خود به Chatgpt دسترسی داشته باشید.

ابزار شماره 5: ادغام ChatGPT با گوگل‌داکس یا مایکروسافت وُرد

علاوه بر آنچه گفتیم، امکان ادغام ChatGPT با گوگل‌داکس و نرم‌افزار وُرد هم وجود دارد. بدین‌ترتیب، قدرت این ابزار شگفت‌انگیز، ساختن بر هوش مصنوعی در نگارش و ویرایش متون خود. برای ادغام چت‌جی پی‌تی گوگل‌داکس و نرم‌افزار وُرد، این دستورالعمل‌های گیت‌هاب را می‌گیرید.

معرفی۷ افزونه فوق‌العاده ChatGPT
ادغام ChatGPT با گوگل‌داکس

بیشتر بخوانید: آیا مصنوعی می‌تواند به مردم کمک کند تا بیت کوین را بهتر کنة

ابزار شماره ۶: ذخیره گفت‌وگو با ChatGPT

اگر مکالمات و ارتباطاتی با chatgpt دارید و می‌خواهید بخوانید یا شاید بنویسید کتاب را ذخیره کنید، از این افزونه کروم یا اِج یا فایرفاکس استفاده کنید. با این افزونه می‌توان تمام گفت‌وگوهایتان را در قالب PDF یا تصویر PNG یا لینک HTML نگاریگ کرد.

معرفی۷ افزونه فوق‌العاده ChatGPT
ذخیره‌سازی گفت‌وگو با ChatGPT

ابزار شماره ۷: روبات های توییتر ChatGPT

توییتر پُر از این است که به شما اجازه می‌دهد به‌جای درخواست مستقیم در صفحه وب وب، پرسش‌هایتان را از chatgpt بپرسید. ربات های «chatwithgpt» و «chatgptbot» دو نمونه موفق در این دسته هستند.

امیدواریم بتوانیم از افزونه ها و ابزارهای معرفی شده در این مطلب استفاده کنیم. اگر شما با افزونه کاربردی و ویژه‌ای برمبنای Chatgpt آشنا هستید، را در بخش نظرات با ما به‌اشتراک قرار دهید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا