اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی سریال A Small Light منتشر شد

کارگردان Knives Out همجنسگرا بودن کارآگاه بنویت بلانک را فاش کرد: «ریان جانسن» کارگردان فیلم (Knives Out 2019).

بزودی قرار است در قسمت دوم این فیلم یعنی گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو 2022) دنیل کریگ باز هم در این نقش ببینیم در این فیلم همه تیم بازیگری بجز کریگ تغییر کرده است.

در یکی از صحنه های چاقوکشی ۲ نشان می دهد که کارگاه بنویت بلانک با یک مرد ز. وقتی در کنفرانس خبری در جشنواره فیلم لندن از این فیلم پرسیده شد که آیا کاراگاه یک همجنسگرا است ریان جواب داد: «بله، معلومه که

اون در صحبت درمورد بازیگری که به عنوان شریک کاراگاه شده است: “و هیچی اندازه کاراگاه با این مرد نمیتونه من رو خوشحال کنـه.”

دنیل کریگ ادامۀ حرف های جانسن گفت: «این نیست اما که دلش نمی خواهد با آدم زندگی کنـه».

قسمت دوم فیلم در تاریخ ۲ دی ۱۴۰۱ در نتفلیکس نتفلیکس اما با یک ماه قبل در ۲ آذر ۱۴۰۱۱۱۰۱ اکران محدود در سینماهای آمریکا خواهد بود. چهره های تازۀ در این فیلم ایفای نقش کرده اما با این حال چهره شناخته شده ای نیز بین آن وجود دارند مانند: «کاترین کاترین کاترین کاترین کاترین هان کاترین کاترین مانند دارند. «دیو باتیستا»؛ “لسلی اودم جونیور”؛ «جنل مونی» و همچنین «ادوارد نورتون»

در تریلر فیلم می بینیم که کاراگاه محبوب برای یک پرونده به یونان، جایی که کلی آدم عجیب و غریب وجود دارد. تمام بازیگران فیلم برای فیلمبرداری با هم به یونان که همین اتفاق به کاترین هان باعث نزدیک شدن بازیگران به هم شده است.

کاترین هان در کنفرانس خبری گفته است: «این که با هم به نظرم نزدیکی که برای ساخت این فیلم نیاز داشتیم رو آورد».

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا