اخبار روز

مشمولان خدمت سربازی فراخوانده شدند


به گزارش مانیبان، ایسنا نوشت: سازمان خدمات عمومی فراجا در اطلاعیه ای به کلیه کارکنان واجد شرایط دارای مدارک آماده تحویل مورخه. اردیبهشت ماه وی ماه 1403 را اعزام به سربازی خواند و از آنان خواست در تاریخ و ساعت در محل و مراکزی که در معرفی نامه قید شده است حاضر شوند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: «کلیه داوطلبانی که در تاریخ مقرر آماده خدمت هستند اردیبهشت ماه در ماه 1403 دریافت کرده اند باید مراجعه کنند یکی از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس (پلیس + 10) معرفی نامه شرکت کنندگان به مراکز آموزشی را اخذ و طبق اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایید. این دسته از ذینفعان باید روز شنبه باشند. اردیبهشت ماه در ماه 1403 در زمان و مکان و مراکز اعلام شده در برگه مشمولین واجدین شرایط باید خود را معرفی و به خدمت دوره نیاز اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام رسمی برای دریافت مشوق سربازی اعلام شد.

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «محکومین باید روز آزادی مننژیت و واکسیناسیون مضاعف به همراه داشته باشند»، آمده است: محکومان باید اصل مدارک از قبیل برگه آماده تحویل را داشته باشند. باید فرم مرجع و فرم واکسیناسیون، شناسه ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و مکان تعیین شده غیبت محسوب می شود و با مشمولان غایب طبق مواد 10 و 58 قانون وظیفه عمومی رفتار خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا