اخبار ورزشی

ماندن یا رفتن سرمربی ذوب آهن در پایان هفته مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، با پایان بیست و دومین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس، قرارداد مهدی تارتار با تیم فوتبال ذوب آهن به پایان رسید و پس از قرار گرفتن گاندو در رده نهم جدول، حالا مدیران کارخانه و باشگاه تصمیم خواهند گرفت که چه کسی نیمکت نشین تیم فوتبال ذوب آهن را برای فصل آینده ترک کند.

قبل از پایان سریال بیست و دوم، با توجه به رضایت چندانی مدیران از ذوب آهن، صحبت های زیادی در مورد احتمال جدایی مهدی تارتار به گوش می رسید و صحبت های تارتار در نشست های خبری و مصاحبه ها نیز حاکی از آن بود که چه کسانی می توانند. برای سومین فصل متوالی می رود ذوب آهن سرمربی نیست اما ورق برگشته و حالا طرفین عوض شده است.

مهدی تارتار شب گذشته در گفت و گو با یکی از برنامه های تلویزیونی اظهارات جالبی کرد و خاطرنشان کرد: همکاری با ذوب آهن برای من باعث افتخار است. اما فوتبال حرفه ای است و همه به خصوص باشگاه باید تلاش خود را انجام دهند و برای سال آینده هدف گذاری کنند. او سپس گزینه های مد نظر را بررسی می کند و اگر شرایط به گونه ای پیش برود که همکاری ها ادامه پیدا کند، افتخار می کنم که سرمربی تیم بزرگی مثل ذوب آهن هستم.

علاوه بر این ماجراها، از چند روز گذشته در برخی محافل شایعاتی مبنی بر جدایی مهدی تارتار از ذوب آهن به گوش می رسد که البته تا کنون صحت نداشته است. مشکل اینجاست که طبق برنامه ریزی انجام شده بین باشگاه و کارخانه ریخته گری آهن، باید جلسه ای بین مهدی تارتار و مهدی کوهی، مدیرعامل این کارخانه برگزار شود تا طرفین در مورد ادامه یا قطع همکاری گفتگو کنند.

این دیدار قرار بود امروز برگزار شود اما ظاهرا به دلیل مسائل شخصی مهدی کوهی این دیدار لغو شده و تا آخر هفته برگزار می شود. البته شنیده ها حاکی از آن است که مدیرعامل ذوب آهن تمایلی به ماندن مهدی تارتار در این باشگاه به عنوان سرمربی تیم فوتبال ندارد و گزینه های متعددی برای جایگزینی او مطرح شده است که به زودی به آنها اشاره خواهیم کرد. از مهدی موقعیت تارتار مشخص می شود.

قطعا ظرف یکی دو روز یا نهایتا تا پایان هفته وضعیت مهدی تارتار در چدن مشخص می شود اما با وجود کذب بودن شایعات اخیر احتمال جدایی تارتار بسیار زیاد است. از یک سرمربی سابق ذوب آهنی و یک سرمربی لیگ یک نیز به عنوان نامزدهای سرمربیگری گاندو در فصل پیش رو نام برده می شود که با فاش شدن نام آنها، قطعا بین هواداران ذوب آهنی انشعاب به وجود خواهد آمد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا