اخبار روز سینما

بازیگران ایرانی که امشب در سالن گراند لومیر کاخ جشنواره ی کن حضور داشتند/ رونمایی فیلم سینمایی «آیه های زمینی»

تصاویری از رسمی فرش قرمز فیلم سینمایی «آیه های زمینی» به کارگردانی علی عسگری و علیرضا خاتمی با حضور عوامل و بازیگران فیلم در مقابل سالن گراند لومیر کاخ جشنواره ی کن برگزار شده است.
.
«آیه های زمینی» با فرم و ساختاری متفاوت، روایتی جسور و منتقدانه، گاه همراه با طنز و شوخی و گاه با نقد های گزنده و کنایه آمیز، دومین نوشته مشترک علی عسگری و علیرضا خاتمی است که به عنوان تنها نماینده ی رسمی ایران در جشنواره کن امسال حضور دارد.
این فیلم توسط علی عسگری و میلاد خسروی به صورت مستقل در تهران تهیه و تولید شده است و مجید صالحی، گوهر خیراندیش، بابک کریمی، فرزین محدث، صدف عسگری، حسین سلیمانی، فائزه راد، بهرام ارک، سارا بهرامی، بهناز جعفری، سروین ضابطیان، ارغوان شعبانی، اردشیر کاظمی در فیلم ایفای نقش میکنند.
همچنین کارگردان‌های فیلم برای ادای احترام به استاد سهراب محمدی، قطعه شاره جان را برای مراسم فرش قرمز این فیلم انتخاب کرده بودند.

بازیگران ایرانی که امشب در سالن گراند لومیر کاخ جشنواره ی کن حضور داشتند/ رونمایی فیلم سینمایی «آیه های زمینی» بازیگران ایرانی که امشب در سالن گراند لومیر کاخ جشنواره ی کن حضور داشتند/ رونمایی فیلم سینمایی «آیه های زمینی» بازیگران ایرانی که امشب در سالن گراند لومیر کاخ جشنواره ی کن حضور داشتند/ رونمایی فیلم سینمایی «آیه های زمینی»

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا