اخبار خودرو

ماموت خودرو محصول جدید فولکس واگن در ایران را معرفی کرد

ماموت خودرو محصول جدید فولکس واگن در ایران را معرفی کرد

شرکت ماموت خودرو که به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش فولکس واگن در ایران شناخته می شود، عصر امروز محصول جدید این برند آلمانی را به بازار کشور معرفی کرد.

به گزارش ریمینو، ظهر امروز طی مراسمی خودروسازان و واردکنندگان خودروهای کشور محصولات جدید برقی خود را به مسئولان معرفی کردند. در این بین شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران محصول جدید ID.4 را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. گفته می شود این خودروی برقی آلمانی به زودی توسط ماموت خودرو در سامانه واردات (سیستم خودروهای برقی) به فروش می رسد.

فولکس واگن ID.4 به عنوان یک محصول جدید خودروی ماموت به پیشرانه الکتریکی 168 اسب بخاری با گشتاور 310 نیوتن متر مجهز شده است. این موتور در محور عقب خودرو قرار گرفته و ID.4 را به یک خودروی دیفرانسیل عقب برقی تبدیل کرده است. ظرفیت باتری این خودرو 55.7 کیلووات ساعت است و با هر بار شارژ کامل باتری می تواند مسافت 442 کیلومتر (در شرایط ایده آل) را برای این محصول فولکس واگن فراهم کند. شارژ سریع باتری های این خودرو از صفر تا 80 درصد تنها در 35 دقیقه انجام می شود و امکان شارژ AC (آهسته و خانگی) برای آی. دی 4 وجود دارد.

فولکس واگن ID.4 ماموت دارای ویژگی هایی مانند روشنایی کابین، استارت دکمه ای، اهرم دنده برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، رانندگی خودکار بین خطوط، شش کیسه هوا، ترمز دستی. برقی، خودکار، صندلی راننده برقی، سنسور نور، سنسور باران، سقف شیشه ای و غیره وجود دارد.

ماموت خودرو محصول جدید فولکس واگن را در ایران معرفی کرد
ماموت خودرو محصول جدید فولکس واگن در ایران را معرفی کرد

این احتمال وجود دارد که ماموت خودرو در کنار عرضه این نوع ID.4 به سراغ نسخه های کاملتر و قوی تری از این خودروی تمام برقی برود. در مدل های گران قیمت این خودرو ظرفیت باتری بیشتر در کنار قابلیت چهارچرخ متحرک به چشم می خورد.

با توجه به اینکه ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد، می توان انتظار داشت که ID.4 به عنوان یک محصول تمام برقی با پشتیبانی خدمات پس از فروش به بازار ما بیاید. همچنین در صورت ثبات شرایط اقتصادی و قوانین حاکم بر واردات خودرو، این احتمال وجود دارد که فولکس واگن ID.4 با قیمتی کمتر از 2.5 میلیارد تومان به بازار کشور عرضه شود.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا