اخبار روز سینما

مارگارت کوالی از سریال آماندا ناکس کناره‌گیری کرد

مارگارت کوالی او نقش خود را به عنوان آماندا ناکس در سریال جدید Hulu به دلیل مشکلات برنامه ریزی ترک کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «ددلاین»، این پروژه که توسط «کی جی استاینبرگ» و «تلویزیون بیستم» با همکاری «کمپانی لیتلفیلد» انجام شد، با حضور «کوالی» به عنوان بازیگر و بازیگر از ماه گذشته رسما آغاز شد. تهیه کننده اجرایی. این نقش در حال حاضر در حال بازسازی است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


مارگارت کوالی سریال آماندا ناکس را ترک می کند

مارگارت کوالی بازیگر سریال Hulu تصمیم گرفته است که نقش خود را ترک کند. این بازیگر 29 ساله آمریکایی با بازی در فیلم ها و سریال هایی مانند Poor Things و Maid به شهرت و جوایز زیادی دست یافته است. او برای ایفای نقش زنی به نام «آماندا ناکس» در سریالی بر اساس داستانی واقعی انتخاب شد.

مارگارت کوالی

بر اساس گزارش های اخیر، «مارگارت کوالی» به دلیل فشار کاری زیاد مضطرب شد و سریال آماندا ناکس این موضوع باعث شد تا مسئولان Hulu به دنبال گزینه های دیگری برای یافتن بازیگر جایگزین برای این نقش باشند.

این سریال که فیلمبرداری آن از مهرماه آغاز می شود، قرار است در هشت قسمت پخش شود و داستان پیچیده و بحث برانگیز آمریکا در دو دهه اخیر را روایت کند و توجه بینندگان علاقه مند به ژانر جنایی را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خروج مارگارت کوالی از سریال آماندا ناکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا