اخبار روز سینما

مارتین اسکورسیزی فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا را خواهد ساخت

همانطور که گفته می شود مارتین اسکورسیزی قصد داشتن – خواستن بیوگرافی فرانک سیناترا این فیلم توسط لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس کارگردانی شده است.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «ورلدوفرل»، «مارتین اسکورسیزی» 81 ساله قصد دارد دو پروژه پشت سر هم بسازد. اولی درباره عیسی و دومی زندگی نامه فرانک سیناترا است. لئوناردو دی کاپریو نقش سیناترا و جنیفر لارنس نقش همسرش آوا گاردنر را بازی خواهند کرد. در حال حاضر «سونی» این پروژه را هدایت می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


مارتین اسکورسیزی فیلمی بیوگرافی از فرانک سیناترا خواهد ساخت

در اوایل دهه 2000، اسکورسیزی تمایل خود را برای ساختن یک فیلم بیوگرافی از فرانک سیناترا ابراز کرد. این فیلم قرار بود «جان تراولتا» را بازی کند اما متاسفانه در نهایت کنسل شد. در سال 2017، اسکورسیزی اعلام کرد که پروژه را ترک می کند:

ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم. من فکر می کنم این داستان بالاخره تمام شد. اما اگر دوباره در مورد آن بحث شود، من آماده انجام آن هستم.

در آن زمان اسکورسیزی گفت که فیلم سیناترا ترکیبی از GoodFellas و The Aviator است. او امیدوار بود که بتواند پرتره ای از فراز و نشیب های این خواننده خلق کند. در نهایت به نظر می رسد که مشکل مربوط به خانواده «سیناترا» است. اسکورسیزی گفت:

بعضی چیزها برای یک خانواده خیلی سخت است و من این را کاملاً درک می کنم. اما برخی چیزها وجود دارد که اگر از من انتظار داشته باشند که آنها را انجام دهم نمی توانند آنها را متوقف کنند. مشکل این بود که مرد بیش از حد پیچیده بود. این همه بسیار پیچیده است. به خصوص “سیناترا”.

فرانک سیناترا

این فیلم ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شود. در حال حاضر، تینا، دختر سیناترا، اموال پدرش را کنترل می کند و هنوز موافقت خود را برای ساخت این فیلم اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فیلم زندگینامه فرانک سیناترا ساخته مارتین اسکورسیزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: worldofrel

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا