اخبار ورزشی

تغییرات جدید برای زمین بازی والیبال اعمال شد!/ اعلام لیست نهایی تیم ملی والیبال برای لیگ ملت ها ۲۰۲۳

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، طبق اعلام سایت معتبر «volleyballworld.com» زمین جدید طراحی شده برای مسابقات والیبال که در بازی‌های فینال مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار گرفت، قرار است در تمامی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ که قرار است از فردا (سه‌شنبه) در بخش زنان در شهر‌های آنتالیای ترکیه و ناگویای ژاپن آغاز شود، مورد استفاده قرار بگیرد.

رقابت های لیگ ملت های والیبال مردان ۲۰۲۳ قرار است از روز سه شنبه ۱۶ خرداد آغاز شود و تیم ملی والیبال ایران در همان روز در دور نخست این رقابت ها به مصاف ژاپن می رود.

سیدمحمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمدطاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین‌خان‌زاده، شهروز همایون‌فرمنش، محمد جواد معنوی‌نژاد و میثم صالحی تمرینات خود را از دوشنبه، هشتم خردادماه زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار خواهند کرد.

لازم به ذکر است کاروان تیم ملی والیبال ایران روز پنجشنبه ۱۰ خردادماه تهران را به مقصد ناگویا ترک می کند تا خود را برای دیدارهای هفته اول لیگ ملت های والیبال آماده کند.

به گزارش پی ام آپ، تیم ایران با تیم هایی از تایلند، لهستان، هلند، آلمان، کانادا، ایتالیا، آمریکا، بلغارستان، صربستان، کره جنوبی، برزیل، ترکیه، چین، ژاپن، جمهوری دومینیکن و کرواسی رقابت خواهد کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا