اخبار روز

همه چیز در مورد شت کوین!

به گفته پی ام آپ، با وجود تعداد زیادی سکه که هر روز به آن اضافه می شود، لازم است قبل از سرمایه گذاری در هر پروژه، در مورد آن پروژه و اهداف آن تحقیق کنید. در ادامه در مورد اینکه بیت کوین چیست و چگونه این اصطلاح بوجود آمد و تاریخچه آن چیست صحبت خواهیم کرد. همچنین دلایل خرید شت کوین و نحوه تشخیص شت کوین را به شما خواهیم گفت. با کشور بلاک چین بمانید.

Shitcoin به انگلیسی Shitcoin نوشته می شود. بیت کوین به ارزهای رمزنگاری شده گفته می شود که گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیستند. این اصطلاح همچنین برای توصیف نشانه هایی استفاده می شود که هدف خاصی را دنبال نمی کنند. این کلمه یک اصطلاح تحقیر آمیز است که اغلب برای توصیف آلت کوین هایی که پس از محبوبیت بیت کوین ایجاد شده اند استفاده می شود.

بسته به مدت زمان حضور شما در معامله یا سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال، بالاخره در جایی لیست سکه های شت کوین را پیدا خواهید کرد. این اصطلاح جنبه های مختلفی از یک ارز را توصیف می کند که فاقد حاکمیت واقعی، توزیع ثروت، کیفیت و غیره است. سکه هایی مانند DogeCoin که بدیهی است ارزش واقعی ندارند و به دلیل یک الگوی رفتاری ایجاد شده اند، به عنوان بیت کوین شناخته می شوند.

به دلیل فقدان مقررات در بازار ارزهای دیجیتال، سکه های کلاهبرداری که ارزش واقعی ندارند، طرح های بازاریابی برای کلاهبرداری هستند. سرمایه گذاران آنها از موارد جدید استفاده می کنند و در نهایت از طمع خود سود می برند. در طول سال‌ها، هزاران پروژه را دیده‌ایم که ادعا می‌کنند «چیز بزرگ بعدی» هستند و همیشه از این وعده‌ها کوتاهی می‌کنند.

واژه بیت کوین از کجا آمده است؟

احتمالا دلیل خاصی برای ایجاد این مخفف وجود ندارد. از آنجایی که مکالمات در انجمن‌ها و رسانه‌های اجتماعی کوتاه و نسبتاً کوتاه است، سرمایه‌گذاران کریپتو (مخصوصاً مبتدیان) به تدریج این اصطلاح را با اتصال کلمات شات و کوین ابداع کردند.

تاریخچه شت کوین

این یک معما است که اصطلاح بیت کوین از کجا آمده و چه زمانی در دنیای ارزهای دیجیتال رایج شد. اما به احتمال زیاد بلافاصله پس از آن تولد بیت کوین در سال 2009 شروع شد. این اصطلاح برای اولین بار در انجمن بیت کوین تاک در 2 نوامبر 2010 استفاده شد.

اولین باری که این اصلاح در Reddit استفاده شد نیز در سال 2011 بود. اما به گفته گوگل آنالیتیکس، استفاده از این اصطلاح قبل از سال 2017 و شروع موج ورود ارزهای دیجیتال به بازار رمزنگاری تقریباً ناچیز بود. اما اکنون استفاده از آن افزایش یافته است و تقریباً بخشی جدایی ناپذیر از دنیای ارزهای دیجیتال است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا