اخبار روز سینما

فیلمی وایرال شده از “حمید فرخ‌نژاد” در هنگام هواپیما ربایی و دستگیری او در فرودگاه!

فیلم دستگیری حمید فرخ نژاد در هواپیما لو رفت!

به تازگی ویدئویی از حمید فرخ نژاد در فضای مجازی منتشر شده است. برای مشاهده این فیلم از دستگیری حمید فرخ نژاد در هواپیما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ویدیویی قدیمی از فیلم با بازی حمید فرخ نژاد دوباره در فضای مجازی منتشر شد. این ویدیو مربوط به فیلم ارتفاع پست می باشد. این فیلم ایرانی ساخته ابراهیم حاتمی کیا است که در 2 مرداد 1380 اکران شد.

این داستان مربوط به یک فیلم به نام “ارتفاع پست” است که درباره قاسم است که می‌خواهد خانواده و دوستانش را با هواپیما به سفر ببرد و قصد هواپیماربایی دارد. اما تنها نرگس، دختر یکی از دوستان قدیمی، از نقش قاسم در این قضیه مطلع است. داستان این فیلم بر اساس یک رویداد واقعی است که در ۲۳ آذر ۱۳۷۹ در مسیر اهواز به بندرعباس انجام شده بود؛ اما این فیلمبرداری نسبت به آن رویداد، کمی تغییر کرده است.

در این هواپیما (یاک 40) 23 نفر از یک خانواده حضور داشتند که سه نفر از آنها به نام های خالد حردانی، فرهنگ و شهرام پورمنصوری اقدام به ربودن هواپیما کردند که با واکنش به موقع گارد پرواز موفق نشدند. حکم اولیه این متهمان برای حردانی اعدام و برای برادران پورمنصوری حبس ابد بود اما محمد مصطفایی وکیل آنها در سال 1385 توانست مجازات آنها را به 20 و 15 سال حبس کاهش دهد. به درخواست ابراهیم حاتمی کیا از رئیس رئیس دستگاه قضا، این متهمان در 9 فروردین 1400 مصادف با نیمه شعبان عفو ​​و آزاد شدند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا